۰ نفر

تزریق واکسن تقلبی کرونا توسط پرستار جوان

۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵
کد خبر: 557473
تزریق واکسن تقلبی کرونا توسط پرستار جوان

مرد شیاد با ادعای تزریق واکسن کرونا از طعمه‌هایش نفری 13میلیون تومان می‌گرفت و با این ترفند توانسته بود افراد زیادی را سرکیسه کند اما سرانجام دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، چندی قبل به مأموران پلیس آگاهی خبر رسید که مرد شیادی در ازای دریافت 13میلیون تومان واکسن کرونا تزریق می‌کند. از آنجا که به‌نظر می‌رسید این مرد به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان باشد رسیدگی تخصصی پرونده به کارآگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی سپرده شد و تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی این متهم به نام پدرام را شناسایی کردند و مشخص شد که او پرستار یکی از بیمارستان‌های پایتخت است. به این ترتیب او در عملیاتی دستگیر شد. 

سردار لطفی ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف کردند. متهم در جریان بازجویی‌ها گفت: به‌دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفتم و محتویات داخل ویال آب مقطر است و برچسب ویال‌ها را نیز به چاپخانه سفارش داده بودم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه گفت: با توجه به دستگیری متهم وکشف مقادیر واکسن تقلبی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب‌ها توسط کارآگاهان‌ اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.