۰ نفر

۳۷ زن و مرد به دنبال قاپ زن حرفه ای

۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵
کد خبر: 540317
۳۷ زن و مرد به دنبال قاپ زن حرفه ای

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاپ زن حرفه ای خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۷مال باخته شناسایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین  به نقل از رکنا ، سرهنگ کارآگاه "علی فرخ پور"  بیان داشت: اوایل اردیبهشت ماه پرونده ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه حسب شکایت یکی از شهروندان در دادسرا تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

 وی عنوان کرد: با توجه به اطلاعات و سرنخ های موجود و همچنین بهره گیری از شیوه هی نوین و علمی کشف جرم مشخص گردید سارق فردی بنام "محمد" است که دارای چندین بار سابقه دستگیری به اتهام سرقت و قاپزنی می باشد.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب با اشاره به اینکه  با تلاش کارآگاهان در نهایت متهم بیست و سوم اردیبهشت ماه دستگیر شد، ابراز داشت: در پالایش های اطلاعاتی،  ۳۷ مال باخته شناسایی که کلیه مال باختگان در مواجه حضوری محمد را بصورت قطعی به عنوان سارق اموال خویش شناسایی کردند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: محمد در بازجویی شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان کرد که با پرسه زنی در محل های خلوت سوژه مورد نظر خود را شناسایی و در فرصتی مناسب گوشی همراه شهروندان را قاپیده و بلافاصله متواری می شده است.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و شناسایی شاکیان، متهم به مرجع قضائی معرفی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.