۰ نفر

تصادف خونین در جاده نیمه‌کاره

۴ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۲۵
کد خبر: 469646
تصادف خونین در جاده نیمه‌کاره

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان از کشته و مصدوم شدن 5نفر در اثر برخورد یک خودرو پراید با یک خودرو دوو در محور چادگان به اصفهان خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ولی اروجی اظهار داشت: در برخورد  دو خودرو پراید و دوو در کیومتر ۲۰ کیلومتری محور چادگان به اصفهان که به صورت رخ‌به‌رخ انجام شد، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی چادگان افزود: عصر امروز به پایگاه امداد و نجات بین‌شهری هلال‌احمر شهرستان چادگان این حادثه اعلام شد که بلافاصله نیروهای نظامی، پلیس‌راه، نیروهای امدادی هلال‌احمر، اورژانس و راهداری در محل حادثه حاضر شدند به کمک‌های امدادی توسط گروه هلال‌احمر شهرستان چادگان انجام شد.

در همین راستا غفور راستین نیز اظهار داشت: ساعاتی پیش بر اثر برخورد سواری پراید با سیلو درمحور اصفهان به چادگان نرسیده به کارخانه شن دو مرد ۳۵ و ۴۰ ساله و یک خانم ۳۵ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان افزود: در این سانحه همچنین دو مرد حدود ۳۵ سال و یک خانم ۲۰ ساله مصدوم و به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.

در حالی این محور پرتردد که مقصد یکی از نقاط اصلی گردشگری استان اصفهان است که دوبانده شدن این جاده از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان چادگان بوده است؛ اما روند تکمیل این جاده چندسالی است که متوقف شده است و ترددهای میلیونی سالانه به چادگان باعث شده است تا تصادفات زیادی در این محور رخ دهد.

حجت‌اله غلامی معاون عمرانی استاندار اصفهان در سفر به شهرستان چادگان در هفته دولت درباره عدم تکمیل این محور گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال محور چادگان به اصفهان را تا محدود گردنه سرخ دوبانده کنیم و کل این محور را نیز تا سال 1400 به اتمام برسانیم.