۰ نفر

قتل اشتباهی دختر 17ساله در آغوش مادر

۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰
کد خبر: 450012
قتل اشتباهی دختر 17ساله در آغوش مادر

مردی که به‌دنبال درگیری با خانواده‌ همسرش در شهرستان اسلام‌آباد غرب دست به تیراندازی زده و اشتباهی دختری 17ساله را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، این جنایت بعدازظهر 22خردادماه در بزرگراه کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب رخ داد. آن روز دختری 17ساله به همراه مادرش سوار بر یک خودروی مسافربر شخصی از کرمانشاه راهی خانه‌شان در اسلام‌آباد غرب بودند که وقتی خودرو به گردنه مرصاد رسید، ناگهان گلوله‌ای از بیرون از خودرو به سر دختر نوجوان برخورد کرد و او در آغوش مادرش دردم به قتل رسید.

به‌دنبال این حادثه هولناک، راننده خودرو توقف کرد و با حضور مأموران پلیس معلوم شد که گلوله از سلاح مردی 35ساله شلیک شده است. تحقیقات نشان می‌داد که این مرد به‌دنبال اختلاف با خانواده همسرش، آن روز راهی خانه آنها شده و پس از مشاجره و درگیری با آنها، اقدام به تیراندازی کرده است. در این میان یکی از گلوله‌هایی که او شلیک کرده بود، اشتباهی به دختر نوجوان که داخل ماشین مسافرکش بود اصابت کرد و جان او را گرفت.

با مشخص شدن هویت قاتل، تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد اما مرد جوان متواری شده و ردی به جا نگذاشته بود. با این حال جست‌وجوی پلیس ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه وی شناسایی شد و مأموران او را دستگیر کردند. به گفته معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، پس از این حادثه تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد تا اینکه عصر دوشنبه گذشته کارآگاهان موفق شدند ردی از قاتل فراری به‌دست آورده و مسیر تردد او را در محور اسلام‌آبادغرب- کرمانشاه شناسایی کنند. تیم تحقیق به کمین این مرد نشستند و با بستن تمامی راه‌های فرار، او را که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو و همراه با شخص دیگری بود دستگیر کردند. به گفته وی، در بازرسی داخل خودرو یک قبضه کلت کشف شد و متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.