۰ نفر

بایدن با خانواده جورج فلوید دیدار می‌کند

۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱:۳۷
کد خبر: 444558
بایدن با خانواده جورج فلوید دیدار می‌کند

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه موج سواری بر اعتراضات ضدنژادپرستی در این کشور قصد دارد روز دوشنبه با خانواده جورج فلوید در هیوستون دیدار کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جو بایدن نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قصد دارد با خانواده جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی که اخیرا به دست یک پلیس سفید پوست به طرز وحشیانه به قتل رسید و موجبات اعتراضات گسترده در آمریکا را فراهم کرد دیدار و گفت‌وگو کند.

براساس گزارش ایندیپندنت، بایدن که این روزها انتقادات خود علیه دونالد ترامپ در زمینه نحوه مدیریت اعتراضات را به شدت افزایش داده است قصد دارد روز دوشنبه به هیوستون در تگزاس سفر کند و در آنجا به طور خصوصی با خانواده جورج فلوید دیدار کند و به طور شخصی و حضوری پیام تسلیت خود را بیان کند. 

روز دوشنبه قرار است مراسم خاکسپاری جورج فلوید در هیوستون انجام شود. منابع رسانه‌ای نزدیک به بایدن می‌گویند که دیدار او با خانواده فلوید خصوصی است و خللی در ترتیبات امنیتی مراسم تشییع ایجاد نخواهد کرد. 

یک سخنگوی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا به شبکه سی بی اس گفته، بایدن همچنین قرار است یک پیام ویدئویی به مناسبت خاکسپاری فلوید وهمزمان با آن منتشر کند.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک روز پس از برگزاری اعتراضات ضد نژادپرستی در ایالت دلاوِر در آن محل حاضر شده بود و عکس یادگاری گرفت.

برخی این اقدامات بایدن را موج سواری وی بر روی اعتراضات نژادپرستی و در راستای کمپین انتخاباتی او می‌دانند.