۰ نفر

واکنش ترامپ به شیوع کرونا بسیار کُند بوده است

۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۲۶
کد خبر: 432711
واکنش ترامپ به شیوع کرونا بسیار کُند بوده است

بر اساس نتایج نظرسنجی موسسه پیو، دوسوم مردم آمریکا معتقدند که واکنش دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا بسیار کُند بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ در حالی که تعداد قربانیان همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا همچنان در حال افزایش است، بخش عمده‌ای از شهروندان آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند که پایان سریعی برای این بحران وجود نخواهد داشت.

بر اساس نظرسنجی موسسه پیو، 73 درصد از شهروندان بالغ آمریکایی معتقدند هنوز شرایط بحرانی در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در راه است.

مردم آمریکا همچنان از نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا توسط دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به خصوص واکنش این دولت به گزارش‌های اولیه شیوع این ویروس اعتراض دارند.

تقریبا دوسوم آمریکایی‌ها (65 درصد) گفته‌اند که ترامپ در اتخاذ گام‌های بزرگ برای مقابله با تهدیدی که آمریکا با شیوع ویروس کرونا با آن مواجه شده بود، بسیار کُند عمل کرده است.

همچنین نظرسنجی  دیگری در آمریکا نشان میدهد که شهروندان این کشور اعتماد بیشتری به سخنان  «آنتونی فائوچی» رییس مرکز آلرژی و بیماری‌های آمریکا و «اندرو کوئومو» فرماندار نیویورک تا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور درباره ویروس کرونا دارند.