۰ نفر

تصاویر وحشتناک از تلنبار شدن اجساد قربانیان کرونا در آمریکا

۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵
کد خبر: 431344
تصاویر وحشتناک از تلنبار شدن اجساد قربانیان کرونا در آمریکا

تصاویری از اورژانس یکی از بیمارستان های دیترویت نشان می دهد اجساد قربانیان ویروس کرونا بر روی نیمکت‌های بیمارستان به حال خود رها شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در یکی از این تصاویر نشان داده می شود که دو جسد درون کیسه‌های مخصوص بر روی تختی در اتاق تعمیرات به حال خود رها شده و سومین جسد بر روی یک نیمکت قرار گرفته است.

به گزارش سی.ان.ان، تصویر دیگری هم نشان می دهد که کیسه‌های حمل جسد درون یک کامیون یخچال دار خارج از بیمارستان نگهداری می‌شوند که به عنوان سردخانه استفاده می‌شود.
کارمندان این بیمارستان در دیترویت می گویند، مجبور هستند اجساد را در یک اتاق دیگر نگه دارند چون سردخانه پر شده است. همچنین مقام‌های بیمارستانی از واحدهای سیار یخچال دار خواسته تا برای کمک اعزام شوند.
همچنین در تصاویر دیگر از داخل این واحدها نشان داده می شود که اجساد بر روی طبقات قرار داده شده و حتی فضای کف را هم اشغال کرده‌اند.
یکی از مقام‌های بیمارستانی گفته که این مرکز از منابع مازاد پرستاری برای کمک به تقاضای بیش از حد در بحبوحه این بحران ویروسی کمک گرفته است.
کووید 19 بیماری ناشی از کرونا ویروس به یک بیماری همه‌گیر در آمریکا بدل شده و بیش از ۵۸۷ هزار تن در سراسر این کشور مبتلا شده و دست کم ۲۳ هزار تن جان باخته‌ اند.