۰ نفر

ادامه سیرنزولی قربانیان کرونا در انگلیس و اسپانیا

۱۸ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۲۳
کد خبر: 429302
ادامه سیرنزولی قربانیان کرونا در انگلیس و اسپانیا

آخرین آمارها طی ۲۴ساعت گذشته از ادامه کاهش قربانیان ویروس کرونا در انگلیس و اسپانیا خبر می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مقامات بهداشت و درمان اسپانیا روز دوشنبه خبر دادند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۱۳ هزار و ۵۵ نفر برسد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در اسپانیا روز گذشته ۶۹۴ نفر و روز پیش از آن نیز ۷۴۹ نفر بوده است.

مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۳۸۶ افزایش داشته تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به بیش از ۱۳۵ هزار نفر برسد.

تعداد ابتلای جدید به ویروس کرونا در اسپانیا روز گذشته ۵ هزار و ۴۷۸ نفر و روز پیش از آن نیز ۶ هزار و ۹۶۹ نفر بوده است.

مقامات درمانی انگلیس نیز اعلام کردند طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۳ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ نفر برسد و آمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس نیز به بیش از ۵۰ هزار نفر رسیده است.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در انگلیس روز گذشته ۶۲۱ نفر و روز پیش از آن ۷۰۸ نفر بوده است.

«نایل فرگوسن» مشاور پزشکی دولت انگلیس که در ترسیم و تدوین پاسخ دولت این کشور به بحران شیوع ویروس کرونا نقش داشته است، روز گذشته آماری از تلفات احتمالی این ویروس ارائه داده است.

به گفته این استاد دانشگاه «امپریال کالج» لندن که کارشناس بیماری‌های واگیردار هم هست، احتمال افزایش تلفات کرونا در انگلیس به بیش از ۲۰ هزار نفر وجود دارد.