۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تهدید کارکنان پزشکی آمریکا به اخراج در صورت افشای اطلاعات بیمارستان‌ها

۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۰۲
کد خبر: 428167
تهدید کارکنان پزشکی آمریکا به اخراج در صورت افشای اطلاعات بیمارستان‌ها

در حال حاضر به دلیل وضعیت نامناسب بیمارستان‌های آمریکا برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، بسیاری از پزشکان و پرستاران این کشور تهدید به اخراج در صورت افشای اطلاعات واقعی در خصوص کمبودها، شده‌اند.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ به گزارش بلومبرگ، بیمارستان‌های ایالات متحده، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را در صورتی که در وضعیت بحران ویروس همه‌گیر کرونا، شرایط کاری خود را اعلام کنند، تهدید به اخراج کردند و در برخی موارد مورد پیگرد قانونی نیز قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که مینگ لین، پزشک اورژانس در ایالت واشنگتن، به دلیل اینکه در یک پست فیس‌بوک مصاحبه‌ای با یک روزنامه انجام داده که جزئیاتی مربوط به کبود تجهیزات ایمنی و آزمایشی را نشان می‌داد، در روز جمعه از کار خود اخراج شد.

در شیکاگو نیز، پرستاری به دلیل ارسال ایمیلی به همکاران خود در خصوص استفاده از ماسک‌های محافظتی‌تر در حین کار، اخراج شد. همچنین، در نیویورک، سیستم بهداشت NYU Langone، به کارمندان خود هشدار داده که اگر بدون مجوز با رسانه‌ها صحبت کنند، از شغل خود برکنار خواهند شد.

قابل ذکر است که Ruth Schubert، سخنگوی انجمن پرستاران ایالتی واشنگتن گفت: "بیمارستان‌ها برای تلاش در حفظ وجهه خود، دهان پرستاران و دیگر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را بسته‌اند." "این کار بسیار شنیع است."

وی افزود:" کارکنان مراقبت‌های بهداشتی باید این توانایی را داشته باشند که اطلاعات واقعی را از مراکزی که در آنها از بیماران مبتلا به کووید-19 نگهداری می‌شود به مردم گزارش دهند."

15