۰ نفر

کیت خانگی کرونا به زودی از راه می‌رسد

۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸
کد خبر: 426278
کیت خانگی کرونا به زودی از راه می‌رسد

یک شرکت نوپا در آمریکا مدعی است با توجه به کمبود کیت‌های آزمایش ویروس کرونا در این کشور به زودی انجام آزمایش مستقیم خانگی ویروس مذکور را ممکن می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شرکت Everlywell اعلام کرده که از ۲۳ مارس یعنی پس فردا قادر به فروش ۳۰ هزار کیت آزمایش به صورت آنلاین خواهد بود. هزینه خرید این کیت‌ها و نیز ارسال و دریافت نتیجه ۱۳۵ دلار است.

افراد قبل از خرید و انجام آزمایش‌های آنلاین باید به برخی سوالات به صورت آنلاین پاسخ دهند تا این کار به صورت دقیق‌تری صورت بگیرد. نتیجه هر آزمایش هم به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرد و البته تحویل هر نتیجه نیز ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد.

افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت باشد، به طور مجازی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به طور رایگان به پزشکی متصل می‌شوند تا دستورالعمل‌های درمانی را دریافت کنند.

شرکت ارائه دهنده این خدمات می‌گوید برای افزایش کیفیت با تعداد زیادی پزشک متخصص و آزمایشگاه در ارتباط است و امیدوار است از این طریق بتواند کمبودها در این زمینه را برطرف کند.

نکته جالب این است که مقامات آمریکایی نه تنها در مورد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اطلاعات دقیقی ندارند، بلکه حتی در مورد تعداد افرادی که در آمریکا آزمایش کرونا را انجام داده‌اند نیز آمار کاملی ندارند.