۰ نفر

انتقاد تند مورفی از ترامپ

۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۳۳
کد خبر: 423319
انتقاد تند مورفی از ترامپ

سناتور دموکرات آمریکا خطاب به رئیس جمهوری کشورش نوشت: ترامپ؛ کرونا در آمریکا در حال گسترش است؛ جداً داری چه کار می‌کنی.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری درخصوص موضع گیری سرد رئیس جمهوری این کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا در آمریکا نوشت: من معمولا درباره کارهای ترامپ مثل اعتیادش به بازی گلف اهمیت چندانی نمی‌دهم؛ اما ای مرد جداً چه کار داری می‌کنی؟

این سناتور دموکرات آمریکائی دراین خصوص اعلام کرد: ویروس (کرونا) در حال گسترش است، بازارها دارند سقوط می‌ کنند، سعودی‌ها دارند بازارهای نفت را به توپ می‌بندند، سوریه دارد می‌سوزد و آخر هفته‌ات را اینطور (با گلف بازی) گذراندی، لعنت به تو.

گفتنی است، عمزمان با شیوع کرونا در آمریکا دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور چندی پیش در مرکز کنترل بیماری‌های این کشور (CDC) در «آتلانتا» اعلام کرد: می دانید که عموی من فرد بزرگی بود. او در «ام‌آی‌تی» کار می‌کرد. او سال‌های زیادی را در آنجا تدریس می‌کرد. «جان ترامپ» یک نابغه بزرگ بود! من عاشق این چیزها هستم. من واقعاً علوم را می‌فهمم! دیگران از اینکه من اینقدر می فهمم،تعجب می کنند. هرکدام از این دکترها به من می‌گویند چطور این‌همه در این مورد وارد هستی؟ شاید من توانایی ذاتی دارم. شاید باید به‌جای رئیس‌جمهور شدن این کاره می‌شدم.

این درحالیست که پیشتر رسانه های این کشور اعلام کرده بودند که دولت ترامپ امکانات کافی برای مقابله با شیوع کرونا را ندارد.