۰ نفر

ترودو در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیما +تصاویر

۲۴ دی ۱۳۹۸، ۵:۰۰
کد خبر: 409489
ترودو در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیما +تصاویر

نخست وزیر کانادا روز دوشنبه با شرکت در مراسم یادبود قربانیان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، با خانواده‌های بازماندگان این سانحه اظهار همدردی کرد.

شب گذشته مراسم یادبود جانباختگان پرواز ۷۵۲ در کانادا با حضور جاستین ترودو، نخست وزیر این کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در مراسم یادبود جان باختگان هواپیمای اوکراینی  خطاب به خانواده کسانی که در این حادثه عضوی را از دست داده‌اند گفت که به آنها اطمینان می‌دهم تا اجرای عدالت از پا نخواهیم نشست.

وی افزود: برای آنچه رخ داد به دنبال عدالت و پاسخگویی خواهد بود.

نخست وزیر کانادا خطاب به خانواده‌ها گفت:‌ شاید احساس تنهایی کنید، اما تنها نیستید. تمام کشورتان در کنارتان است، امشب، فردا و در تمام سالهای پیش رو.

 ترودو گفت که تمام مردم کانادا در سوگ شما اندوهگین‌اند. کلام قادر به تسکین درد، اندوه و خشم نیست، اما صمیمانه امیدوارم دانستن این که کانادایی‌ها در کنار شما هستند، تسلی‌بخش باشد، این ما را قوی می‌کند، عمیقا به شما تسلیت می‌گویم.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت VR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد که پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک، در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. برخی سرنشینان هواپیما اتباع کاناد ایی بودند.

ترودوعزاداری

ترودو