۰ نفر

المیادین: هواداران ترامپ از واکنش وی سرخورده شدند

۱۸ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۲۹
کد خبر: 408216
المیادین: هواداران ترامپ از واکنش وی سرخورده شدند

شبکه خبری المیادین از سرخوردگی و نومیدی هواداران رییس جمهوری آمریکا در پی واکنش و اظهارات چهارشنبه شب وی خبر داد.

خبرنگار المیادین از واشنگتن گزارش داد که نوعی سرخوردگی در میان هواداران و مخالفان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در پی سخنان وی دیده می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ترامپ چهارشنبه شب در نخستین نطق رسانه‌ای خود پس از "سیلی" جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق، گفت: آمریکایی ها باید شاکر باشند که در حمله هوایی ایران هیچ سرباز آمریکایی آسیب ندیده است. نیروهای بزرگ ما برای همه چیز آماده‌اند اما به نظر می‌رسد ایران در حال عقب نشینی است.

وی اضافه کرد: آسیب ندیدن سربازان آمریکا به خاطر اقدامات پیشگیرانه ما بود و سیستم‌های هشدار دهنده ما هم خیلی خوب عمل کرد.

رییس جمهوری آمریکا با این ادعا که هزینه موشک‌های شلیک شده به سوی پایگاه‌های آمریکا در دولت قبلی اوباما به ایران داده شده است، گفت ایران باید از آنچه که او جاه طلبی هسته ای و حمایت از تروریسم نامید دست بردارد.

ترامپ افزود: باید توافق تازه‌ای با ایران به دست آوریم که جهان را ایمن تر کند، ایران هم پیشرفت کند و از ظرفیت‌های دست نخورده آن بهره برداری شود.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت «دونالد ترامپ» که منجر به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» معاون جانشین الحشد الشعبی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از شلیک ده ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

به دنبال این اقدام ایران که مطابق با اصل ۵۱  منشور سازمان ملل متحد صورت گرفته است، امریکا در روزهای اخیر اقدام به خارج کردن نیروهای خود از پایگاه های مختلف در منطقه کرده است.