۰ نفر

در پی انتشار خبر انتقال زخمی‌های آمریکا به تل آویو؛

حساب توئیتر خبرنگار هاآرتص تعلیق شد

۱۸ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 408196
حساب توئیتر خبرنگار هاآرتص تعلیق شد

توئیتر حساب کاربری خبرنگار روزنامه هاآرتص را پس از انتشار خبر انتقال ۲۲۴سرباز زخمی آمریکایی به یک مرکز درمانی در تل آویو، تعلیق کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ساعتی پیش جک خوری خبرنگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص در حساب شخصی توئیتر خود از انتقال بیش از ۲۰۰ سرباز زخمی آمریکایی به یک مرکز درمانی در تل آویو خبر داده بود.

خوری در حساب خود نوشته بود: طبق گزارش های دریافت شده توسط هاآرتص، یک هواپیمای حامل سربازان زخمی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد ساعاتی پیش در تل آویو فرود آمد.

وی افزود: براساس منابع، ۲۲۴ سرباز مجروح به مرکز درمانی بیمارستان سوراسکی تل آویو منتقل شدند.

براساس پیام منتشر شده ازسوی خبرنگار هاآرتص، رونی گامزو مدیر بیمارستان به وزارت دفاع آمریکا اطمینان داده که کارکنان این مرکز درمانی به بهترین نحو به سربازان آمریکایی رسیدگی می کنند. 

اما ابتدا پیام منتشر شده از سوی خوری در صفحه شخصی توئیتر وی حذف شد و دقایقی بعد صفحه وی به صورت کامل در این شبکه اجتماعی بسته شد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه «عین‌الاسد» آمریکا در استان الانبار عراق خبر داد.

این حمله موشکی در پاسخ به حمله تروریستی روز جمعه ۱۳ دی‌ماه آمریکا به خودرو حامل سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان بسیج مردمی عراق و شهادت این دو فرمانده مقاومت، انجام گرفت.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

رسانه های داخلی به نقل از یک منبع آگاه گزارش دادند که در حمله موشکی ایران ۸۰ تروریست آمریکایی کشته و ۲۰۰ تن زخمی شدند.