۰ نفر

ترامپ پسر پلوسی را هدف گرفت

۱۰ دی ۱۳۹۸، ۴:۴۲
کد خبر: 405967
ترامپ پسر پلوسی را هدف گرفت

ترامپ در حالی که تعطیلاتش را در ملک تفرجگاهی‌اش در مارالاگو سپری می‌کند در توئیتر نوشت: این خیلی جالب است که میبینیم نانسی پلوسی خواستار انصاف از جانب میچ مک‌کانل، رئیس مجلس سنای آمریکا می‌شود در حالی که خود ناظر بر غیرمنصفانه‌ترین جلسات استماع در تاریخ فعالیت کنگره آمریکا بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اخیرا یک رسانه محافظه‌کار آمریکایی موسوم به شبکه "وان آمریک نیوز" (OAN) در گزارشی عنوان کرد، پلوسی و پسرش به نام پُل پلوسی جونیور، در یک رسوایی فساد در اوکراین مشابه با رسوایی مطرح شده علیه جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری پیشتاز حزب دموکرات آمریکا و پسرش دست داشته‌اند.

بر اساس گزارش شبکه OAN، پُل پلوسی نیز از اعضای هیات مدیره یک شرکت فعال در حوزه گاز طبیعی به نام شرکت "ویسکویل" بوده که با اوکراین تعامل و مراوده دارد. همچنین بر طبق این گزارش او در سال ۲۰۱۷ سفری به اوکراین داشته است.

به دنبال انتشار این گزارش دونالد ترامپ در توئیتر خطاب به نانسی پلوسی نوشت: "نانسی آیا جوابی داری؟ "

او در ادامه پستش در توئیتر در حالی که پیش از این نیز خواستار پاسخگویی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به این گزارش شده بود نوشت: "عجب نانسی دیوانه، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ این مساله بزرگی است! "

ترامپ در ضمیمه پستش ویدیوی مربوط به گزارش شبکه OAN درباره فساد پسر نانسی پلوسی را نیز منتشر کرد.

ترامپ تلاش دارد نشان دهد که پلوسی و پسرش نیز در یک رسوایی فساد مشابه با رسوایی مربوط به جو بایدن و پسرش در اوکراین دست دارند.

رئیس جمهور آمریکا در طی تعطیلات مربوط به کریسمس و سال نوی میلادی نیز دست از حملات توئیتری علیه نانسی پلوسی بر نداشته است.

او مجددا از تصمیم پلوسی برای جلوگیری از ارسال لایحه مربوط به بند‌های استیضاحش به مجلس سنا به منظور کلید زدن فرآیند محاکمه در این مجلس شکایت کرد.

ترامپ در حالی که تعطیلاتش را در ملک تفرجگاهی‌اش در "مارالاگو" سپری می‌کند در توئیتر نوشت: این خیلی جالب است که میبینیم نانسی پلوسی خواستار انصاف از جانب میچ مک‌کانل، رئیس مجلس سنای آمریکا می‌شود در حالی که خود ناظر بر غیرمنصفانه‌ترین جلسات استماع در تاریخ فعالیت کنگره آمریکا بوده است.

جمهوریخواهان آمریکا در جریان رسوایی اوکراین استدلال کرده‌اند جو بایدن ظاهرا با سوءاستفاده از جایگاهش به پسرش برای حضور در هیات مدیره یک شرکت فعال حوزه گاز طبیعی در اوکراین موسوم به شرکت بوریسما کمک کرده است. گزارش شبکه OAN اکنون نشان می‌دهد که ظاهرا پلوسی نیز چنین کاری را در قبال پسر خودش هم کرده است.