۰ نفر

تست شخصیت؛ در تصمیم گیری چقدر به خودتان اعتماد دارید؟ این چالش را از دست ندهید

۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبر: 692394
تست شخصیت؛ در تصمیم گیری چقدر به خودتان اعتماد دارید؟ این چالش را از دست ندهید

همه ما روزانه تصمیماتی می گیریم، در واقع هر آنچه می‌گوییم و یا انجام می دهیم، نتیجه تصمیم گیری های ماست؛ خواه آگاهانه باشد یا خیر. شما هر روز درباره کار، مدرسه، زندگی و آینده خود تصمیم می گیرید، ممکن است در بعضی مواقع تصمیم گیری ها و مسئولیت های زیادی برعهده داشته باشید

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز میزان شجاعت و قدرت تصمیم گیری شمابه چالش کشیده شده است. محققان معتقدند کسانی که هوش هیجانی بالاتری دارند تصمیمات بهتری می‌گیرند، چرا که آن‌ها می‌توانند وجوه مختلف قضیه را از هم جدا کنند و نگرانی ها و اضطراب مربوط به مسائل دیگر را در تصمیمشان دخالت ندهند.اگر خواهان آن هستید که در موقعیت‌های حساس و مهم زندگی تصمیمات درست و منطقی بگیرید، باید راه و روش آن را بلد باشید.

تست شخصیت خرس و کوه

تست شخصیت امروز از دست ندهید. تصمیم گیری یک فرایند ذهنی است و مهارت تصمیم گیری شامل انواع توانایی‌های فکری و داشتن اطلاعات در مورد تصمیمی که میخواهیم بگیریم، می‌باشد.

حالا بگو در اولین نگاه به تصویر چه دیدی؟

تست شخصیت خرس و کوه

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ تست شخصیت خرس و کوه

تصویر کوه پوشیده از برف

تحیلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز این استک که که شما مهم ترین نوع تصمیم گرفتن را دارید، همین تصمیم گیری فردی است. تصمیمی که فقط شما ؛ خودتان در آن دخالت دارید و نمی‌گذارید دیگران هیچ دخل و تصرفی در آن داشته باشند. حواستان هست که شما مهم ترین انسان زندگی خودتان هستید و نباید بگذارید دیگران در تصمیمات مهمی که می‌گیرید دخالت کنند.

تصویر خرس ها

شما همیشه در تصمیم گیری ها همه جوانب را می سنجید بسیار به مشورت اعتقاد دارید .از تأثیر مشورت کردن با دیگران هیچ گاه نمی‌شود غافل شد. در هر کاری می‌توان با مشورت کردن، رشد و پیشرفت زیادی کرد. البته نه مشورت با همه، بلکه با افرادی که دلسوز و نگران ما هستند.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین