۰ نفر

تست شخصیت؛ خلق و خوی چپ دست ها با راست دست ها چه فرقی داره؟

۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 686706
تست شخصیت؛ خلق و خوی چپ دست ها با راست دست ها چه فرقی داره؟

روش‌های زیادی برای شناخت شخصیت وجود دارند ولی روان‌شناسان بیشتر سعی می‌کنند انسان‌ها را به طور منظمی به انواعی از تیپ‌های شخصیتی تقسیم کنند. این تیپ‌های شخصیتی مختلف تفاوت‌های زیادی در نحوه تفکر، احساس و رفتار افراد دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز عملکرد نیمکرده راست و چپ مغز و خلق و خوی هر نیمکره مغز به چالش کشیده می شود .نیمکره چپ مغز وظیفه شناختی مانند گفتار و زبان را بر عهده دارد.نیمکره راست مغز بیشتر روی خلاقیت و تشخیص چهره کار می‌کند. اگرچه عملکردهای مغز بر اساس نیمکره‌های آن تقسیم می‌شوند و حتی عملکردهای خاصی نیز برای اجرای آن‌ها لازم است، اما باز هم هر عملکرد به کل مغز نیاز دارد. اگرچه جنبه تحلیلی برخی از انواع شخصیت‌ها نسبت به جنبه هنری آن‌ها بیشتر است، اما در هر صورت مغز بصورت کلی استفاده می‌شود. بسیاری از افراد، ممکن است همزمان هم منطقی و هم خلاق باشند.

تست شخصیت تصویر زن و مرد نوازنده

نیمکره چپ مغز سمت راست بدن را کنترل می‌کند. اگر نیمکره چپ مغز غالب باشد، فرد منطقی است و از نظر علمی و نظری توانمندتر است.

در تست شخصیت امروز  با اولین نگاه در تصویر بگویید چه دیدید تا بگوییم شما از نیمکره چپ مغز استفاده می کنید یا راست؟ و عملکرد هرکدام از نیمکره های مغز چیست؟

تست شخصیت نیمکره چپ و و راست مغز

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

 

.

.

.

.

.

پاسخ تست چپ مغز و راست مغز

دیدن تصویر زن

تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروزاین است که اگر ابتدا زن را دیدید، به این معنی است که سمت راست مغز شما فعال تر از سمت چپ است. بنابراین خلاق تر و هنرمندتر هستید. افراد راست‌ مغز بسیار فن بیان بالایی دارند اهل موسیقی و هنر و خلاقیت هستند، این افراد احساساتی تر هستند تخیل بالای آنها سبب بروز هنرهای منحصر به فرد در این افراد است. بیشتر این افراد از دست چپ خود برای کارها استفاده می کنند.

تصویر مرد در حال نواختن ساکسیفون

اگر مردی را در حال نواختن ساکسیفون دیدید،  سمت چپ مغز شما فعال تر است. این بدان معناست که منطق شما قوی است و شما در تفکر تحلیلی بهتر هستید. شما فردی قانونمند و منطقی هستید اهل حساب و کتاب و ریاضیات هستید. بیشتر این افراد از دست راست خود برای کارها استفاده می کنند.

تهیه و تدوین : اقتصاد آنلاین