۰ نفر

تست شخصیت؛ اینجا کلیک کن تا بگم چرا مجردی!

۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 686683
تست شخصیت؛ اینجا کلیک کن تا بگم چرا مجردی!

عشق دارویی است که با اوج های شگفت انگیز و فرود های وحشتناک نمی توانیم از آن سیر شویم. وقت و انرژی زیادی صرف رویای شریک زندگی کامل ما می شود – هم روح ما، شعله دوقلوی ما، کسی که در ذهن ما خواهد بود و در نهایت زندگی ما را کامل می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ تست شخصیت امروز تنهایی شما را به چالش کشیده است. گاهی اوقات نقص ها، ضعف ها و ترس های ما می‌توانند در مسیر خودمان قرار بگیرند. باید گفت هیچ کس کامل نیست. به خصوص وقتی نوبت به یافتن عشق می رسد. در حالی که همه ما این مسئله را می‌دانیم، اما واقعا چه اتفاقی می‌افتد که ما را از داشتن یک رابطه باز می‌دارد را نمی‌دانیم. کاملاً عینی بودن در مورد خودمان برای ما دشوار است.

یافتن عشق واقعی  از دوحالت خارج نیست :

۱) عشق زندگی شما شخصی از گذشته شماست، و او سرانجام به شما باز خواهد گشت تا شما دو نفر بتوانید همیشه خوشبخت زندگی کنید.

۲) عشق زندگی شما شخصی است که در حالی که مشغول کار هستید به شما برخورد خواهد کرد و وقتی به چشمان او نگاه می کنید بلافاصله احساس جذابیت می کنید.

تست شخصیت شناسی ماه ؛ موج سوار و نهنگ:

در تست شخصیت امروز با نگاه کردن به تصویر زیر مشخص می شود چرا هنوز تنها هستید و چرا رسیدن به یک عشق واقعی برای شما سخت است. حالا بگویید در تصویر زیر در اولین نگاه چه دیدید؟

تست شخصیت موج و ماه

 .

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

 

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت شناسی ماه ؛ موج سوار و نهنگ:

تصویر ماه :

در پاسخ تست شخصیت  امروز اگر در اولین نگاه شما ماه را در تصویر دیدید نشان می دهد شما به شدت احساس تنهایی می کنید؛ شما بسیار به داشتن روابط صمیمی و عاطفی علاقمند هستید ولی از آنجایی که ترسی درون شما هست و مانند دیواری دور شما را گرفته ؛ شکستن این دیوار برای شما بسیار سخت به نظر می رسد شما باید به ترستان غلبه کنید تا عشق گشمدتان را پیدا کنید.

 تصویر نهنگ :

تحلیل این پاسخ شما به تست شخصیت امروز نشان می دهد؛ شما بسیار ایده آل گرا هستید و تا حدی فرد گرا ؛ به این معنی که شما علاقمند هستید رابطه عاطفی داشته باشید ولی وقتی فکر میکنید قرار است در برخی از زمینه های رابطه عاطفی باید از نیاز های خودتان چشم پوشی کنید و طرف مقابل را در نظر بگیرید کمی برایتان عشق و رابطه عاطفی غیر ممکن به نظر می رسد.

تصویر موج سوار:

تحلیل تصویر موج سوار در تست شخصیت امروز به این معنی است که برای شما عشق معنی رهایی و آزادی را نمی دهد؛ شما اساسا انسانی رها و آزادی هستید و می ترسید با ازدواج و عشق در دام و زندان و محدودیت بیافتید.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین