۰ نفر

نتانیاهو؛

ایران به خاطر بنت جشن خواهد گرفت

۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۳
کد خبر: 536000
ایران به خاطر بنت جشن خواهد گرفت

نخست‌وزیر درحال کناره گیری رژیم صهیونیستی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران روی کار آمدن "دولت ضعیف" نفتالی بنت را "جشن می‌گیرد".

به گزارش تایمز او اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ایران روی کار آمدن دولتی ضعیف در این رژیم را جشن می‌گیرد، گفت: از لحظه‌ای که آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد، دولت آتی با انجام عملیات‌های مهم از سوی اسرائیل در ایران موافقت نخواهد کرد. دولتی که نخواهد با زور در خصوص مشکلاتی که به سرنوشت ما مربوط است با جامعه بین‌المللی مخالفت کند، شایسته هدایت اسرائیل نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ همچنین الجزیره به نقل از نتانیاهو نوشت: ما با قدرت برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی تلاش کردیم. عملیات بسیار جسورانه‌ای را در عمق دشمن اجرا کردیم و به تهران رسیدیم.

وی ادامه داد: دولت بایدن از ما خواست تا اختلافات درباره برنامه هسته‌ای ایران پشت درهای بسته بماند اما آن را رد کردیم. دولت آینده اسرائیل توانایی تایید هرگونه عملیاتی را داخل ایران به منظور ممانعت از دستیابی این کشور به سلاح اتمی را ندارد.

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز جلسه ویژه‌ای برای رای‌گیری درباره تشکیل اولین دولت بدون حضور و رهبری بنیامین نتانیاهو را پس از ۱۲ سال آغاز کرده است. نمایندگان اسرائیلی قرار است به دولتی با نخست‌وزیری دوره‌ای نفتالی بنت، رئیس حزب یمنیا و یائیر لاپید، رئیس حزب یش‌عتید رای دهند.