۰ نفر

میخائیل اولیانوف مطرح کرد؛

رضایت روسیه از دیدار سه جانبه با چین و ایران

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۰۶
کد خبر: 523800
رضایت روسیه از دیدار سه جانبه با چین و ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز از دیدار هیأت‌های چین، ایران و روسیه در شهر وین پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام خبر داد و گفت: جلسه پرباری بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز سه‌شنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: هیأت‌های چین، ایران و روسیه امروز پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام دیدار کردند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره ادامه داد: ما یادداشت‌ها را مقایسه و درباره راه پیش رو برای احیای کامل توافق هسته‌ای تبادل نظر کردیم. جلسه پرباری بود.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین دیروز دوشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: ممکن است دُور جدید مذاکرات وین طولانی‌تر از نشست‌های سابق باشد. دور آتی نشست کمیسیون مشترک برجام ۲۷ آوریل در وین برگزار می‌شود. طرف‌ها گفتگوها در خصوص احیای توافق هسته‌ای، از جمله در قالب سه کارگروه را ادامه خواهند داد. اینکه دور جدید گفتگوها طولانی‌تر از دُور قبلی باشد، منتفی نیست.

این نشست‌ها در هفته‌های پیش نیز به انجام رسید. یکی از محورهای این گفتگوها لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران است که در سال ۲۰۱۸ میلادی توسط ترامپ وضع شد.

T7ci8ifj33or

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران بر عهده داشت و ریاست نشست بر عهده «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

fSoh9aFUkPMY