۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پایان معاملات «غگیلا» با تشکیل صف خرید/ «غگیلا» با ۵درصد مثبت، معاملات خود را به پایان رساند

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱
کد خبر: 479699
پایان معاملات «غگیلا» با تشکیل صف خرید/ «غگیلا» با ۵درصد مثبت، معاملات خود را به پایان رساند

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، از جمله نمادهایی است که در بازار دوم فرابورس معامله می‌شود.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ اردیبهشت ماه سال جاری، ۳۴ میلیون سهم (معادل ۲۰ درصد سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان) در بازار دوم فرابورس با حداکثر سهمیه ۵۰ سهمی هر کد حقیقی و حقوقی، در محدوده قیمتی ۱۲هزار ریال تا ۱۲هزار و ۵۰۷ ریال عرضه اولیه شد. شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، سومین شرکت پذیرفته‌شده در بازار سهام در ابتدای سال جاری بوده است و با نماد «غگیلا» در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد. 

«غگیلا»، معاملات امروز خود را با ۵ درصد مثبت و در قیمت ۱۷۰۰ تومان به پایان رساند. سه هزار معامله در حجمی ۶۳هزار سهمی از معاملات امروز بازار سهام، به شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان اختصاص داده شد.  

«غگیلا» در معاملات روز جاری در گروه نمادهای پربیننده فرابورس قرار گرفت و معاملات این نماد با تشکیل صف خرید ۸ میلیون سهمی در قیمت ۱۷۰۰ تومان به پایان رسید. 

حقیقی‌های شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، ۶۳هزار سهم را خریدند و ۶۳هزار سهم (۹۹ درصد) را به فروش رساندند. از سوی دیگر اشخاص حقوقی، سهمی از «غگیلا» را خریداری نکردند و ۳۰ سهم را به فروش رساندند. 

معاملات «غگیلا» از اردیبهشت ماه در محدوده قیمتی ۱۲۰۰ تومان آغاز شد و تاکنون، ۴۱ درصد بازدهی برای سهامداران خود داشته است.