۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

جزییات روند معاملاتی «اپرداز» در روز جاری

۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۴۵
کد خبر: 476381
جزییات روند معاملاتی «اپرداز» در روز جاری

شرکت آتیه داده پرداز که در حوزه فناوری‌های همراه فعالیت می‌کند، از جمله شرکت‌هایی است که در بازار دوم فرابورس پذیرش شده است.

اقتصادآنلاین - سارا محسنی؛ شرکت آتیه داده پرداز که با نماد «اپرداز» در بازار سهام شناخته و دادوستد می‌شود، از جمله شرکت‌هایی است که در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد. 

بازار سرمایه در هفته‌های اخیر با بازدهی مثبتی همراه نبوده و در بسیاری از روزهای معاملاتی، نمادهای فعال در بازار سهام به تبع این موضوع با افت همراه بوده‌اند. آتیه داده پرداز نیز، از این افت پیروی کرده و معاملات خود را در روز جاری با افت ۵ درصد و در قیمت ۳هزار و ۳۰۰ تومان به پایان رساند. همچنین تعداد ۹۹۷ معامله در حجم ۳ میلیون سهمی برای شرکت آتیه داده پرداز در روز معاملاتی جاری به ثبت رسید. 

حقیقی‌های «اپرداز»، دو میلیون سهم (۶۹ درصد) را خریدند و دو میلیون سهم (۷۷ درصد) را به فروش رساندند. از سوی دیگر اشخاص حقوقی، یک میلیون سهم (۳۰ درصد) را خریداری کردند و ۸۱۳هزار سهم (۲۲ درصد) را به فروش رساندند. 

شرکت آتیه داده پرداز، معاملات خود را با صف فروشی به حجم ۴۸۸هزار واحد و در محدوده قیمتی ۳هزار و ۳۰۰ تومان به پایان رساند.