۰ نفر

مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران خبر داد:

پذیرش ۷ باب واحد تجاری در بازار فرعی بورس کالا

۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶
کد خبر: 470553
پذیرش ۷ باب واحد تجاری در بازار فرعی بورس کالا

مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های مجزا از پذیرش ۷ باب واحد تجاری در بازار فرعی این بورس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالاخبر، مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه هایی از تصویب پذیرش هفت باب واحد تجاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و شصت و چهارمین کمیته عرضه مورخ ۱۳۹۹.۰۷.۰۱ در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.
این گزارش می افزاید، شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در حالی با پذیرش این تعداد واحد تجاری آمادگی خود را برای عرضه این تعداد املاک در بازار فرعی بورس کالای ایران اعلام کرده که پیش از این نیز شرکت عمران شهر جدید پردیس اقدام به عرضه یک باب واحد تجاری در این بازار کرد که این ملک با حضور یک خریدار با موفقیت به فروش رسید. همچنین بانک اقتصاد نوین در شهریور ماه سال جاری اقدام به فروش یک قطعه زمین با کاربری مسکونی تجاری واقع در شهرستان بندرعباس کرد که این زمین نیز به قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.
این املاک در حالی تاکنون در بازار فرعی مورد پذیرش قرار گرفته که در هفته جاری نیز مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران از اعلام آمادگی و ارایه درخواست چند نهاد برای عرضه املاک مازاد در بورس کالا خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر مذاکراتی با بانک‌ها، ستاد اجرای فرمان امام، مجمع جهانی اهل بیت، وزارت دفاع و وزارت صمت برای فروش اموال مازادشان در بورس کالا صورت گرفته و پیشنهادهایی نیز برای پذیرش املاک به این بورس ارسال شده است که به نظر می رسد بزودی این املاک با ارایه مدارک و مستندات لازم و پس از پذیرش در بازار فرعی بورس کالا برای عرضه روی میز فروش این بورس بروند.
در پایان گفتنی است، ۷ ملک تجاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در حالی در بازار فرعی بورس کالای ایران پذیرش شده که به زودی جزییات و زمان عرضه این املاک و شرایط خرید آن ها از سوی این بورس اعلام می شود.