۰ نفر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

اقدام فوری دولت برای مهار نوسانات بازار سرمایه

۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵
کد خبر: 465706
اقدام فوری دولت برای مهار نوسانات بازار سرمایه

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس بر اقدام عاجل و فوری دولت و سازمان بورس برای حل مشکلات و نوسانات بازار سرمایه تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان نشست با نمایندگان سهامداران حقیقی و خُرد بازار سرمایه پس استماع نظرات و پیشنهادات آنها، گفت: قصد ما از برگزاری این جلسه دریافت پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای شما بود و بر همین اساس نیز این جلسه پیش رفت تا در فضای جامعه این شائبه پیش نیاید که  نمایندگان مجلس فقط صدای برخی آحاد جامعه را می‌شنوند، ما صدای همه را می‌شنویم و در نهایت با محوریت کمیسیون اقتصادی مجلس و همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس، راهکارها و پیشنهادهات را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه نظارتی و قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی، افزود: مستحضر هستید که مجلس قوه اجرایی نیست که پس از استماع اظهارات و نظرات شما وعده‌های اجرایی دهم و از فردا هم ترازویی گذاشته شود که این وعده‌ها عملیاتی شد یا خیر.

وی اضافه کرد: ابتدا از جایگاه نظارتی مجلس موضوع را بررسی می‌کنیم و قطعا با نهادهای دولتی، سازمان بورس، وزارت اقتصاد و ... که در موضوع بازار سرمایه موثر هستند، نیز جلسه خواهیم داشت و مشکلات را از آنها پیگیری می‌کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معتقدیم دولت و به طور خاص سازمان بورس باید برای حل مشکلات و نوسانات بازار سرمایه اقدام عاجل و فوری داشته باشد، ادامه داد: اگر در این زمینه خلاهای قانونی وجود داشته باشد برای استیفای حقوق مردم در قالب طرح‌های دوفوریتی یا سه فوریتی در مجلس اقدام خواهیم کرد.