امروز معامله‌گرها ۴۷۰میلیارد تومان سهام بهساز کاشانه تهران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱۲درصد از کل سهام کشت و صنعت پیاذر معامله شد.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «ثبهساز»، «وبصادر»، «فملی»، «وتجارت» و «بگیلان» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۴۷۰ میلیارد تومان سهام بهساز کاشانه تهران دست به دست شد، بانک صادرات ایران پس از معاملاتی به ارزش ۳۳۸ میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع مس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "محصولات شیمیایی" تعلق داشت به طوری که ۷۵۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "فلزات اساسی" با معاملات ۶۵۰ میلیارد تومانی دوم شد و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۲ درصد از کل سهام کشت و صنعت پیاذر (غاذر) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۸ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۰ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۱ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.6.17

رتبه‌بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-99.6.17