۰ نفر

افتتاح حساب بانکی بدون مراجعه به شعبه

۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۰
کد خبر: 460949
افتتاح حساب بانکی بدون مراجعه به شعبه

خارج از وقت اداری و همان‌طور که در خانه مشغول استراحت هستید، می‌توانید برای خود حساب بانکی افتتاح کنید. این خدمتی است که بانک مهر ایران به شما ارائه می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بانکداری الکترونیکی در طول سال‌های اخیر در کشور ما رشد روزافزونی داشته و باعث شده بسیاری از عملیات‌های بانکی از جمله دریافت و انتقال پول، پرداخت قبوض و... بدون مراجعه به شعب بانکی قابل انجام باشد.

با این حال خدمات و محصولاتی که بانک‌های مختلف کشور ارائه می‌کنند تا حد زیادی شبیه به یکدیگر بوده و تفاوت‌های اندکی در آن‌ها به چشم می‌خورد. اما بانک مهر ایران که در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی پیشرو محسوب می‌شود و چند محصول و خدمت را برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور به مشتریان خود ارائه کرده، این بار نیز در ارائه یک خدمت نوین پیشگام شده است.

افتتاح حساب یکی از عملیات‌های بانکی است که هنوز به‌صورت الکترونیکی قابلیت انجام ندارد و برای داشتن حساب در بانک‌های مختلف، مشتریان باید به شعب آن‌ها مراجعه کنند.

با این حال بانک مهر ایران برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور امکان افتتاح حساب به‌صورت آنلاین را فراهم کرده است. بر این اساس اشخاص می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک مهر ایران به آدرس qmb.ir و انتخاب «سامانه افتتاح حساب» آنلاین از بخش «بانکداری الکترونیک» نسبت به افتتاح حساب بانکی برای خود اقدام کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با دانلود اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران از بخش بانکداری الکترونیک وب‌سایت بانک نسبت به افتتاح حساب از طریق همراه‌بانک اقدام کنند. افتتاح حساب از این طریق تنها ظرف چند دقیقه انجام می‌شود و از رفت‌وآمد مشتریان به شعبه بانک جلوگیری می‌کند. این کار می‌تواند احتمال شیوع بیماری کرونا را نیز به‌نوبه خود کاهش دهد.

گفتنی است کارت بانکی اشخاص نیز بنا به تعیین خودشان می‌تواند درب منزل یا محل کار به ایشان تحویل داده شود.