۰ نفر

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی خبر داد؛

ساعات کاری نانوایی‌ها در محدودیت‌ها

۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۰۲
کد خبر: 490933
ساعات کاری نانوایی‌ها در محدودیت‌ها

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی درباره فعالیت واحد‌های صنفی در محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: ساعت آغاز کار نانوایان در محله‌های مختلف، متفاوت است و بسته به تقاضایی که در این مکان‌ها وجود دارد، از ۵تا ۸صبح آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیژن نوروز مقدم آبکنار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی افزود: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، نانوایان سنتی باید واحد‌های خود را تا ساعت ۲۰ تعطیل کنند تا متقاضیان از ساعت ۲۱ که طرح محدودیت تردد آغاز می‌شود، جهت خرید نان یا موارد دیگر از خانه خارج نشوند. بیشتر بخوانید قیمت نان سرگردان میان تولید کننده و مصرف کننده! رئیس اتحادیه نانوایان سنتی بیان کرد: روز‌های ابتدایی که محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال شده بود، در ساعت‌های پایانی فعالیت نانوایان شاهد حضور حجمه مردم در صف نانوایی‌ها بودیم، اما گذشت چند روز و عادی شدن این روال، مردم برای خرید نان زمان بندی کردند.
نوروز مقدم ادامه داد: نان را می‌توان به عنوان مهم‌ترین مواد غذایی بین خانوار‌های ایرانی بر شمرد به طوری که با افزایش قیمت برخی کالا‌های اساسی در بازار، تقاضا به نان افزایش پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز با همین موضوع مواجه هستیم یعنی این روز‌ها که قیمت کالا‌هایی همچون برنج، مرغ، حبوبات و... افزایش یافته است، تقاضا به نان در جامعه نیز افزایش پیدا کرده است.