۰ نفر

رییس سازمان برنامه‌ و بودجه:

اقتصاد ایران با قدرت پیش می‌رود/ افزایش ۶۵درصدی حقوق کادر درمان

۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸
کد خبر: 452678
اقتصاد ایران با قدرت پیش می‌رود/ افزایش ۶۵درصدی حقوق کادر درمان

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه خبیث‌ترین دولت جهان تصمیم دارد جمهوری اسلامی ایران را زمین بزند، گفت: کسانی که قرار بود تابستان داغ را برای ایران بسازند امروز به فلاکت افتاده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس،  محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سفرهای استانی دو وجه دارد، گفت: یک وجه آن مطالبات مردمی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به زبان جاری کردند و وجه دیگر گزارش مسؤولان است.

پرداخت 1100 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های مصوب چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در سفر گذشته به چهارمحال و بختیاری ۱۷ طرح و پروژه تصویب شد، افزود: این طرح‌ها یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه بار مالی داشت که یک هزار و 100 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی به ساخت دو هزار و 440 واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و اظهار داشت: اشل ما برای استان‌هایی نظیر چهارمحال و بختیاری دو هزار واحد است و 440 واحد دیگر به برکت خون پاک شهدای استان در نظر گرفته شد.

لزوم توجه و سرمایه‌گذاری در استان‌های مستعد

نوبخت با بیان اینکه عدالت یعنی کمک بر اساس استعدادها، توضیح داد: برای چهارمحال و بختیاری به سبب استعداد و ظرفیت‌هایی که دارد باید سرمایه‌گذاری شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخش دیگری از سخنان خود تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید را مهمترین ماموریت خدمتگزاران مردم دانست و عنوان کرد: 46 طرح و پروژه در راستای جهش تولید برای این استان تعریف شده است که ۱۷ طرح در حوزه صنعت و معدن، ۲۰ طرح کشاورزی و ۹۳ طرح در حوزه خدمات است.

دولت برنامه‌ریز است/ مردم پای‌کار باشند

وی با بیان این که دولت تنها برنامه‌ریز و سیاستگذار است، خاطرنشان کرد: منابع مالی از سوی دولت و بخش خصوصی تامین می‌شود و این مردم هستند که باید مراحل بعدی را پیش ببرند.

نوبخت ابراز امیدواری کرد: با اجرای این 46 طرح و با صرف دو هزار و 246 میلیارد تومان اعتبار جهش تولید تا حدی در استان محقق خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه با بیان اینکه خبیث‌ترین دولت جهان تصمیم دارد جمهوری اسلامی ایران را زمین بزند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته ایران خشن‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و با وجود اینکه پای آمریکا و تحریم بر گردن اقتصاد ایران است، اقتصاد هنوز نفس می‌کشد.

وی ادامه داد: کسانی که قرار بود تابستان داغ را برای ایران بسازند امروز به فلاکت افتاده‌اند.

ایران علی‌رغم فشارها با قدرت سرپاست

نوبخت با بیان اینکه علی‌رغم گمان دشمنان، حقوق کارکنان دولت رأس زمان معین پرداخت می‌شود، تشریح کرد: افزایش حقوق و همسان‌سازی برای کارمندان، بازنشستگان و کارگران انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه کشور با قدرت سرپاست، گفت: برای خدمت به مردم همه در کنار هم کار خواهیم بود و البته سختی‌هایی وجود دارد اما مانع ما نخواهد شد و گام به گام به جلو حرکت خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از افزایش ۶۵ درصدی حقوق کادر درمان خبر داد و افزود: کارانه پرسنل درمانی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.