۰ نفر

دیدار سرپرست گروه مدیحه سرایی شرکت پشم شیشه با رییس بسیج کارگران و کارخانجات کشور

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبر: 530403
دیدار سرپرست گروه مدیحه سرایی شرکت پشم شیشه با رییس بسیج کارگران و کارخانجات کشور

سرپرست گروه مدیحه سرایی شرکت پشم شیشه ایران با رییس سازمان بسیج کارگری کشور دیدار کرد.

 به گزارش اقتصادآنلاین؛ علی حسین رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات  کشور ، ضمن تقدیر از  زحمات و تلاش های گروه مدیحه سرایی شرکت پشم شیشه ایران بیان داشت : این گروه در حوزه فعالیتهای فرهنگی و خاص ،  در حوزه مدح خوانی ، موسیقی و تواشیح که همگی از کارگران و کارکنان آن مجموعه هستند،  نه تنها در استان فارس بلکه در کشور دارای جایگاه با ارزشی است. 

 وی در ادامه گفت: امروز همه وظیفه داریم ارزش‌های اسلامی ، انقلابی را در قالب هنر برای عموم مردم جامعه به تصویر بکشیم چرا که جذابیت و اثر گذاری آن بیشتر خواهد بود.

 رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور تصریح کرد: قطعه سردار دلها که در وصف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و تدوین شده است یک کار فاخر و ارزنده محسوب میشود و ضبط این قطعه درجوار تربت پاک و نورانی آن شهید والا مقام زیبایی این اثر را دو چندان کرده است.

 در پایان دیدار پیام جهانخواه سرپرست گروه مدیحه سرایی شرکت پشم شیشه ایران گزارشی از عملکرد فعالیت‌های فرهنگی شرکت ارائه کرد.

 شایان ذکر است گروه تواشیح کارخانه در حال تهیه و تدوین قطعه ای به مناسبت میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد که درشب میلاد آن امام همام به اجرای زنده در شبکه استانی خواهد پرداخت.