۰ نفر

بلیط هواپیما تهران شیراز را از رسپینا ارزان بخرید

۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹
کد خبر: 475435
بلیط هواپیما تهران شیراز را از رسپینا ارزان بخرید

مسیر پروازی تهران به شیراز به دلیل وجود بناهای بسیار ارزشمند تاریخی در شهر شعر و ادب و سفرهای متعددی که در روزهای مختلف سال به آن انجام میشود از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مسیر پروازی ایرلاین های مختلفی پرواز چارتری و سیستمی ارائه می دهند که از نظر قیمت بلیط با هم تفاوت زیادی دارند.

سایت خرید بلیط پرواز رسپینا با ارائه چند سرویس منحصر به فرد شرایطی را فراهم نموده است که بتوان این بلیط ها را با قیمت ارزان خریداری و سفرهای متعددی را با هزینه کم تجربه نمود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران شیراز

قیمت بلیط های پرواز تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی تغییر می کنند و در روزهای مختلف سال نرخ ها با افزایش و کاهش مواجه میشوند. یکی از مهم ترین راهکارها برای خرید بلیط های ارزان، مقایسه شرایط پرواز قبل از خرید می باشد. به عنوان مثال، قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز در ایرلاین های مختلف به دلیل تفاوت هایی که در نوع هواپیما و کلاس پروازی آنها وجود دارد با هم کاملا متفاوت می باشند. با خرید اینترنتی بلیط پرواز می توان این نرخ ها را با هم مقایسه و در نهایت ارزان ترین گزینه ها را خریداری نمود. البته لازم به ذکر است که تنها با خرید اینترنتی بلیط نمی توان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد، بلکه باید خرید اینترنتی را از سایت هایی انجام داد که پروازهای تمام ایرلاین های موجود در مسیر مورد نظر را اعم از چارتری و سیستمی پوشش دهد.

رر

خرید بلیط چارتر پرواز شیراز تهران

با توجه به اهمیت بسیار زیاد مسیرهای منتهی به شیراز، پروازهای آن به صورت چارتری و سیستمی ارائه میشوند که از نظر قیمت کاملا با هم متفاوت هستند. برای درک بهتر تفاوت در قیمت بلیط های این مسیر کافیست برای خرید بلیط هواپیما شیراز تهران کلیک کنید. به عنوان مثال، پروازهای ایران ایر، کاسپین، فلای پرشیا، تابان و آتا از جمله مواردی هستند که با قیمت های ارزان  پروازهای چارتری ارائه می دهند. این بلیط ها در اغلب مواقع ارزان تر از نوع سیستمی می باشند و البته باید توجه داشته باشید که این یک قانون همیشگی نبوده و ممکن است قیمت آنها حتی گران تر از سیستمی باشد.

خرید بلیط ارزان پرواز تهران شیراز

با توجه به نرخ های متغیر بلیط های پرواز در بازه های زمانی مختلف سال، سایت خرید بلیط پرواز رسپینا چند سرویس برای فراهم شدن امکان خرید بلیط ارزان هواپیما در مدت زمان کوتاه ارائه داده است که عبارتند از:

اطلاع از کاهش قیمت بلیط با سرویس خبرم کن رسپینا

یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بلیط های چارتری و سیستمی، نوسانات زیاد در قیمت بلیط های چارتر می باشد. به طوریکه شاهد تغییر قیمت این بلیط ها در ساعات مختلف روز می باشیم و این می تواند شرایط را برای خرید بلیط های ارزان هواپیما تهران شیراز فراهم کند. سرویس "خبرم کن" رسپینا بر همین اساس راه اندازی شده و هر یک از کاربران این سامانه می توانند با تکمیل اطلاعات و تعیین مسیر پروازی مورد نظر، از کاهش قیمت بلیط ها مطمئن شوند. در این سرویس کاربر بازه خاصی را مشخص نموده و اطلاع می دهد که اگر قیمت بلیط پرواز بیشتر از این بازه کاهش پیدا نمود به گوشی تلفن همراه وی پیام ارسال شود. این سرویس تنها برای پروازهای چارتری می باشد و فرصت را برای انتخاب ارزان ترین بلیط های هواپیما در مسیرهای مورد نظر فراهم می کند.

ررر

خرید بلیط ارزان با سرویس چند بخرم رسپینا

از دیگر سرویس های منحصر به فرد ارائه شده توسط رسپینا، سرویس "چند بخرم" می باشد. برای استفاده از این سرویس ابتدا کاربر حساب خود را در این سامانه شارژ نموده و تنظیمات را به گونه ای انجام می دهد که در بازه زمانی مورد نظر اگر قیمت بلیط به مقدار دلخواه وی کاهش پیدا کرد، بلافاصله بلیط به صورت خودکار برای وی خریداری شود. در غیر این صورت عدم کاهش قیمت به مقدار مورد نظر وی از طریق ارسال پیام به تلفن همراه وی اطلاع رسانی میشود. همچنین لازم به ذکر است که به عنوان مثل برای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز اگر قیمت بلیط در بازه زمانی مورد نظر کاربر به قیمت دلخواه وی کاهش پیدا نکرد، می توان تنظیمات را به گونه ای انجام داد که بلافاصله بلیط با قیمت همان لحظه خریداری شود. این سرویس در حال حاضر تنها برای بلیط های پرواز در دسترس می باشد و به مرور برای سایر خدمات رسپینا نیز راه اندازی خواهد شد.

اطلاع از ارزان ترین نرخ بلیط پرواز در 30 روز آینده

از دیگر خدمات ارائه شده توسط رسپینا که باعث میشود در کمترین زمان بلیط با قیمت ارزان خریداری شود، جدول ارزان ترین قیمت بلیط در 30 روز آینده می باشد. به عنوان مثال، کافیست برای خرید بلیط هواپیما شیراز به تهران وارد این سامانه شوید و مسیر مورد نظر را مشخص نمایید تا با جدولی که ارزان ترین قیمت بلیط در این مسیر در هر یک از روزهای هفته را تا 30 روز آینده نمایش می دهد مشاهده کنید.

علاوه بر موارد فوق، همچنین می توانید در حین خرید و قبل از انتخاب بلیط مورد نظر، نتایج جستجو را بر اساس شرکت هواپیمایی، چارتری و سیستمی بودن و همچنین کلاس های نرخی اکونومی و بیزینس به بلیط های ارزان قیمت دست پیدا نمود.

خرید بلیط هواپیما رسپینا

رسپینا یکی از شناخته شده ترین سامانه های ارائه دهنده خدمات الکترونیک گردشگری می باشد که پروازهای تمام ایرلاین های داخلی و 950 ایرلاین خارجی را پوشش داده و شرایط را برای سفرهای هوایی ارزان فراهم نموده است. لازم به ذکر است که تمام سرویس های ارائه از طریق سایت و اپلیکیشن رسپینا از قبیل خرید بلیط اتوبوس و قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی از قابلیت استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...