۰ نفر

تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی در اقتصادآنلاین

۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
کد خبر: 468055
تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی در اقتصادآنلاین

پایگاه خبری اقتصاد آنلاین برترین پایگاه خبری حوزه اقتصادی بر اساس رتبه‌بندی وزارت ارشاد با حدود یک دهه سابقه فعالیت، با بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌ها همکاری رسانه‌ای داشته و به عنوان برترین رسانه اقتصادی در حوزه اطلاع رسانی شناخته می‌شود.

این پایگاه خبری با بیش از یک میلیون بازدید کننده روزانه و رتبه ۳۴ الکسا، پرمخاطب‌ترین پایگاه خبری در حوزه اقتصاد محسوب می‌شود که به صورت دو زبانه و ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی اقتصاد آنلاین طیف گسترده‌ای از مخاطبان از  فعالان اقتصادی، مسئولان و سیاست‌گذاران دولتی و حاکمیتی، مدیران شرکتی، مسئولان بنگاه‌ها و اشخاص حقیقی و همچنین خانوارها و آحاد جامعه دارد. همین موضوع سبب شده است اخبار و اطلاعات منتشر شده در اقتصاد آنلاین و شبکه های اجتماعی وابسته به طور مؤثر به دست طیف وسیعی از افراد و اشخاص برسد. چنین شرایطی برای گسترش فعالیت‌ شرکت‌هایی که تعداد قابل توجهی ذینفع دارند (از جمله بانک‌ها، شرکت‌های کارگزاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های بورسی و فرابورسی، تولیدکنندگان صنعتی و ...) ایده‌آل به نظر می‌رسد.

علاوه بر محبوبیت اقتصاد آنلاین در میان مخاطبان و سیاست‌گذاران، این رسانه ارتباط و نفوذ قابل توجهی در فضای رسانه‌ای دارد و ضریب بالای بازنشر اخبار اقتصاد آنلاین در سایر رسانه‌های عمومی و تخصصی باعث می‌شود دیده شدن مطالب شتاب بیشتری به خود بگیرد.

برای درج آگهی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین با شماره ۸۶۰۹۳۷۸۶ تماس بگیرید
****
برای درج آگهی ارز دیجیتال در پایگاه خبری
اقتصادآنلاین با شماره ۸۶۰۹۳۶۲۸ تماس بگیرید

حقوق تبلیغات در اقتصاد آنلاین :

هر گونه استفاده از مطالب اقتصادآنلاین (به عنوان تبلیغ دهنده یا تبلیغ گیرنده) مستلزم مطلع بودن، پذیرفتن و پیروی از شرایط و مقررات سایت است که در ادامه خواهد آمد:

  •  تمامی فعالیت‌های پایگاه خبری اقتصادآنلاین بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران و با رعایت موازین اعلام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رعایت حقوق مخاطبان انجام می‌شود.
  • پایگاه خبری اقتصادآنلاین مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی منتشر شده در سایت و شبکه های اجتماعی خود ندارد.
  • در محتوای تبلیغاتی منتشر شده در حوزه بورس و ارز دیجیتال، اقتصاد آنلاین هیچگونه مسئولیتی درباره صحت اطلاعات موجود در گزارش‌ها و مطالب تهیه شده توسط شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و صرافی‌های ارز دیجیتال بر عهده نمی‌گیرد.

* نظرات ارائه شده در گزارش‌ها به هیچ وجه به عنوان توصیه‌ای جهت خرید، فروش یا نگهداری سهام شرکت‌ها و سایر ابزارهای معاملاتی نمی‌باشد و مسئولیت استفاده از این اطلاعات با مراجعه کنندگان به سایت است.

*لازم است مخاطبان قبل از هر معامله ، بررسی‌های لازم برای احراز صحت مطالب عنوان شده را شخصا انجام دهند.

برای تماس با بازرگانی و درج آگهی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین با شماره ۸۶۰۹۳۷۸۶ تماس بگیرید
برای درج آگهی ارز دیجیتال در پایگاه خبری
اقتصادآنلاین با شماره ۸۶۰۹۳۶۲۸ تماس بگیرید

تبلیغات در اقتصادآنلاین