۰ نفر

به دنبال شکایت سازمان بورس از فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی؛

دهقان دهنوی نامه‌ای را به دادگستری تهران ارسال کرد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبر: 522847
دهقان دهنوی نامه‌ای را به دادگستری تهران ارسال کرد

نامه درخواست استرداد پرونده‌های شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار از فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی به قوه قضاییه ارسال شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، نامه‌ای را درخصوص فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی به دادگستری تهران ارسال کرد.

متن نامه دهقان دهنوی به ریاست کل محاکم دادگستری استان تهران به شرح ذیل است:

احتراما پیرو مکاتبات معاونت محترم حقوقی آن مرجع عالی در تاریخ ۱۳ اسفند ۹۹ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در خصوص شکایات جاری این سازمان در مجتمع قضایی امور اقتصادی درباره فعالیت‌های غیر مجاز برخی از افراد در فضای مجازی با توجه به پیشنهاد آن مقام محترم مبنی بر اینکه سازمان بورس می‌تواند دعاوی جاری خود در خصوص فعالیت‌های غیرمجاز در فضای مجازی و پرونده‌های مطروحه را مسترد و با ساز و کار‌های داخلی خود بررسی و اقدامات موضوع نامه‌های یاد شده را به عمل آورد ،ضمن استقبال از این پیشنهاد سازنده درخواست می‌شود که پرونده‌ها به این سازمان مسترد شود. سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی کامل دارد تا موارد مذکور را بررسی و با به کارگیری ساز و کار‌های داخلی خود حل و فصل نماید.

مزید استحضار، در اجرای نظر اعلامی آن مرجع محترم، پرونده‌های طرح نشده و یا گزارش نشده به قوه قضاییه نیز در کمیته‌ای متشکل از مدیران ذیربط موضوع، رسیدگی و امکان بکارگیری روش‌های جایگزین و شیوه‌های عدالت ترمیمی بررسی خواهد شد. 

النهایه پیرو مکاتبه بعمل آمده از سوی این سازمان، استدعا دارد نماینده ریاست محترم دادگستری کل استان تهران جهت حضور در هیات عدالت ترمیمی به این سازمان معرفی گردد. 

photo_2021-04-24_10-19-31