۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام ثبهساز دارید، بخوانید (۴بهمن)/ بازگشایی شیرین ثبهساز در اولین روز هفته

۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶
کد خبر: 500170
اگر سهام ثبهساز دارید، بخوانید (۴بهمن)/ بازگشایی شیرین ثبهساز در اولین روز هفته

نماد ثبهساز پس از یک روز غیبت در بازار به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف امروز با ۱۲درصد رشد قیمت در میان دیگر نمادها حاضر شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت بهساز کاشانه تهران با رشد ۱۰درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

ثبهساز در روز چهارشنبه به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد و امروز بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شد. معاملات این نماد متعادل صورت گرفت. همچنین رشد ۱۲درصدی قیمت ثبهساز پس از تجربه سه روز منفی در هفته گذشته کام سهامداران را شیرین کرد.

سهام شرکت بهساز کاشانه تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۳۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱۲.۷درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۳۲میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۲۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «ثبهساز» به رقم ۱۴۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۷درصد از سهام شرکت بهساز کاشانه تهران را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۶۱میلیون برگه سهم (۸۴درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۷۱میلیون سهم (۱۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

ثبهساز4بهمن