۰ نفر

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

پیگیری ویژه ۳درخواست فرهنگیان از دولت

۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبر: 559805
پیگیری ویژه ۳درخواست فرهنگیان از دولت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: سه مسئله در خصوص فرهنگیان که مورد درخواست مجلس است روز گذشته با آقای میرکاظمی درمیان گذاشته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نایب‌رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه روز گذشته کمیسیون با حضور میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد و نمایندگان نیز مواردی را مورد تأکید قرار دادند.

وی ادامه داد: نمایندگان در این جلسه تأکید کردند که "می‌دانیم دولت سیزدهم در شرایط سخت اقتصادی و کسری بودجه دولت را به‌دست گرفته است و دولت قبلی بسیاری از مطالبات حقوق کارمندان و بازنشستگان را به سال آخر گذاشته بود لکن دولت باید به تعهدات دولت قبلی تماماً متعهد باشد".

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه به میرکاظمی اعلام کردند "ما انتظار داشتیم فرهنگیان پیام نویدبخشی از شما بشنوند و سه مسئله در خصوص فرهنگیان مورد درخواست مجلس است"، عنوان کرد: اجرای رتبه‌بندی معلمان، اعمال افزایش فوق‌العاده ویژه و پرداخت پاداش پایان‌خدمت بازنشستگان 1399 سه درخواست نمایندگان از دولت درباره فرهنگیان است.

 میرتاج‌الدینی اضافه کرد: در این جلسه کمیسیون بر ایجاد منابع پایدار در بودجه از جمله قراردادهای تهاتر نفتی برای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی نیز تأکید شد.

نایب‌رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در این جلسه میرکاظمی تأکید کرد "آنچه در خصوص سیاست انقباضی برای بودجه گفته شده است مربوط به هزینه‌های جاری دولت است که هزینه‌های غیرضرور حذف شود و نظری به اعتبارات عمرانی یا اعتبارات مربوط به حقوق‌بگیران ندارد" و همچنین نسبت به تعهدات دولت قبلی هم گفتند "برخی اشکالات قانونی بود که در صدد رفع آنها هستیم".