۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

آلت‌ کوین برتر چه زمانی به رمزارز شماره یک جهان تبدیل می‌ شود؟ / حجم مبادلات اتریوم از بیت‌ کوین پیشی گرفت

۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۵۴
کد خبر: 554799
آلت‌ کوین برتر چه زمانی به رمزارز شماره یک جهان تبدیل می‌ شود؟ / حجم مبادلات اتریوم از بیت‌ کوین پیشی گرفت

با توجه به مزایایی که اتریوم دارد، یکی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کند که این رمزارز در طول پنج سال آینده از بیت‌کوین جلو می‌زند و به برترین رمزارز جهان تبدیل می‌شود.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ نایجل گرین، در خصوص اتریوم دیدگاهی صعودی دارد و بر این باور است که ارزش آن طی پنج سال از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد.

مدیرعامل و بنیان‌گذار یکی از بزرگترین سازمان‌های مستقل مشاوره مالی در جهان، گروه deVere، اظهار داشت که افزایش قیمت اتریوم برای شکست دادن بیت‌کوین، در سال ۲۰۲۱ همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: "اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین دارد و می‌توان انتظار داشت این روند تا پایان سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا کند."

اتر در سال جاری بیش از ۳۰۰درصد رشد داشته، در حالی که محبوب‌ترین دارایی دیجیتال جهان ۵۵درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. به گفته City AM، گرین در ادامه افزود: "در واقع اتر، در نیمه نخست سال جاری از تمام دارایی‌های دیگر بهتر عمل کرده است."

این تحلیلگر، دو عامل اصلی را به عملکرد چشمگیر اتریوم در سال ۲۰۲۱ نسبت داد. وی اظهار کرد که این رمزارز دارای سطح بالاتر قابلیت استفاده واقعی است و بیشترین متقاضی را برای توسعه قراردادهای هوشمند دارد. "بنابراین ارزش شبکه آن را نه تنها به عنوان یک پلتفرم برای توسعه‌دهندگان، بلکه به عنوان یک ابزار مالی جهانی برجسته می‌کند."

در مرحله دوم، گرین همچنین اذعان داشت که خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به اتریوم ۰.۲، نه تنها برای این رمزارز، بلکه برای خود فناوری بلاکچین رشد قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

"در نهایت، این بدان معنی است که ارزش اتریوم از بیت‌کوین، احتمالا در طول پنج سال از بیت‌کوین فراتر رود."

با این حال، مدیرعامل این شرکت نسبت به بیت‌کوین دیدگاهی نزولی ندارد و معتقد است که این رمزارز تا پایان سال ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت خود یعنی کانال ۶۵هزار دلاری خواهد رسید یا حتی از آن فراتر خواهد رفت.

با این وجود، گرین خاطرنشان کرد: "صعود اتریوم به جایگاه برترین رمزارز جهان، غیر قابل توقف به نظر می‌رسد."

بر اساس صرافی رمزارز CoinJar در بریتانیا، اتریوم تقریبا در همه معیارهای مهم از بیت‌کوین پیشی گرفته است. این صرافی اعلام کرد که اتر در حال حاضر در زمینه‌های بسیاری از جمله تعداد معاملات، ارزش کل مبادلات، کارمزد مبادلات و درآمد استخراج از بیت‌کوین پیشی گرفته است.

بر اساس گزارش کوین‌بیس برای سه ماهه دوم، حجم معاملات اتریوم برای نخستین بار در تاریخچه ۹ساله خود، از بیت‌کوین پیشی گرفته است.

اتریوم در سه ماهه دوم سال جاری، ۲۶درصد از کل حجم مبادلات را تشکیل داده، در حالی که حجم مبادلات بیت‌کوین ۲۴درصد بوده است.