۰ نفر

چگونه در کسب و کارهای خانگی با انگیزه بمانیم؟

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰
کد خبر: 440701
چگونه در کسب و کارهای خانگی با انگیزه بمانیم؟

اگر جزو کسانی هستید که کسب و کار خانگی مستقلی حتی کوچک برای خود راه انداخته اید و در همان منزلتان، هم کار می کنید هم کسب درآمد دارید، باید بدانید جزو خوش شانس ترین ها هستید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، محل کارتان در منزلتان است، رئیس و کارفرمای خودتان هستید و به کسی جز خودتان پاسخ گو نیستید. ممکن است سال ها شغل ثابتی بیرون از خانه داشته و سر ساعت معینی می رفتید و می آمدید و تابع مقررات محل کارتان بودید اما حالا اوضاع فرق کرده و خودتان باید قوانین و مقرراتی برای مدیریت کار و امور منزل ایجاد  و ساعات کاری مشخصی را نیز تعیین کنید  اما به همان مقدار که از مزایا و منافع یک کسب و کار خانگی برخوردارید، مسئولیت های بیشتری نیز خواهید داشت.شما مسئول تمام جوانب کسب و کار خانگی تان هستید و در تمام ابعاد آن سهم بزرگی از مسئولیت ها به عهده  شماست. به این معنی که خوب و بد همه چیز را باید با هم مدیریت کنید و جلو ببرید. گاهی پیش می آید که در این مسیر به خاطر تمام مسئولیت ها و نگرانی هایی که دارید، شور و شوق اولیه را از دست بدهید و از ادامه راه دلسرد شوید. یکی از بزرگ ترین چالش هایی که با آن روبه رو خواهید شد موضوع « انگیزه» است. به راستی انگیزه چیست؟

این که چطور بتوانیم انگیزه خود را مانند روزهای اول حفظ کنیم و ادامه دهیم. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای خانگی به همان کاری که در ابتدا شروع کرده اند و درآمد کافی که به دست می آورند راضی و قانع هستند و دیگر تلاشی برای ارتقا دادن کسب و کارشان نمی کنند. اگر شما هم چنین موضوعی را تجربه کرده اید و حس می کنید زود به زود دلسرد می شوید، حتما به تقویت انگیزه نیاز دارید. در ادامه این مقاله توصیه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند بتوانید همیشه با انگیزه بمانید.