۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تقاضای آب معدنی کاهش یافت/ روند تعطیلی کارخانجات تولیدآب معدنی ادامه دارد

۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبر: 368015
تقاضای آب معدنی کاهش یافت/ روند تعطیلی کارخانجات  تولیدآب معدنی ادامه دارد

رییس هیات مدیره شرکت آب معدنی سورپرایز، باتوجه به افزایش هزینه های جاری و مواد اولیه به نتیجه این موضوع که معضل و مشکل کمبود نقدینگی است، اشاره کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن صالحی، سهام دار شرکت آب معدنی سورپرایز در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: افزایش هزینه ها موجب شده که نقدینگی کاهش یابد و به دنبال این موضوع قیمت فروش افزایش یافته و تقاضا کاهش پیدا کرده است.

وی،در پاسخ به این موضوع که باوجود افزایش قیمت ها، نرخ آب معدنی افزایش چندانی نداشته است، گفت: رقابت بی مورد و کشنده ای که اکنون در بازار وجود دارد و هم چنین فعالیت تولیدکنندگانی که در بازار برند خاص و سرمایه چندانی ندارند،علت این امر است.

صالحی،تصریح کرد: در سال 1398 نسبت به سال گذشته شرایط بهتری برای تولید وجود دارد و کاهش دلالی و بهتر شدن شرایط در بورس نیز به این موضوع کمک کرده است.

وی، در واکنش به حمایت دولت از شرکت های تولید آب معدنی گفت: نیازی به حمایت دولت وجود ندارد اما انتظار می رود که دولت موجبات فعالیت و تولید بدون درگیری و ایجاد موانع را به وجود آورد.

او، پیش بینی کرد که درصد کارخانه های تولید آب معدنی  که تعطیل شده اند بیشتر از 30 درصد باشد و این روند همچنان ادامه دارد و ممکن است تعداد بیشتری از کارخانه های تولید کننده آب معدنی تعطیل شوند.