۰ نفر

استخدام مهندس برق (کارشناس فنی) در شرکت آروان صنعت هیراد در تهران

۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۵
کد خبر: 529879

شرکت تولیدی صنعتی آروان صنعت هیراد جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران (میدان فاطمی) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

مهندس برق (کارشناس فنی)
جنسیت: آقا، خانم
نوع همکاری: تمام وقت
شرایط تخصصی:
حداقل 1 تا 3 سال سابقه کار مرتبط در شرکت های فعال در زمینه برق، برق صنعتی، سیم و کابل و یا کنترل و ابزار دقیق الزامی می باشد.
چرا کار کردن در مجموعه ما رو انتخاب کنید؟
ما 11 سال هست که در تمام لحظات تلخ و شیرین اقتصادی حاکم بر صنعت کشور بطور تخصصی در زمینه برق کار کردیم و مجموعه ما همواره در حال رشد بوده. فراهم کردن محیط صمیمی در کنار جذب همکاران خوب یکی از دغدغه های ما هست.
بهبود و رشد از نظر تئوری و عملی به وسیله آموزش جدیدترین متد روز دنیا در دستور کار تمامی اعضا قرار گرفته است.
شایسته سالاری و امکان ارتقاء موقعیت شغلی باعث شده تا حواشی در مجموعه بسیار کم شده و همه افراد متمرکز بر پیشرفت خود و مجموعه شوند.
در مجموعه ما مهارت از مدرک برای ما مهم تر است اما در این زمان ترجیح می دهیم مهندس برق با گرایش های قدرت و کنترل و ابزار دقیق استخدام کنیم تا تیم مان تکمیل تر شود. (در این زمان استخدام مهندس الکترونیک نداریم مگر اینکه در زمینه سیم و کابل یا تجهیزات ابزار دقیق دارای سابقه مفید باشد)
اگر امکان رفتن به ماموریت های داخل و خارج از کشور رو داشته باشید برای شما امتیاز مثبت در نظر می گیریم.
حقوق ثابت
بیمه
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.
اطلاعات تماس
موبایل: 09364409673
واتساپ: 09364409673
ایمیل: smjmj710@gmail.com
آدرس: میدان فاطمی