۰ نفر

استخدام کارشناس استقرار و پشتیبانی (امریه سربازی)

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
کد خبر: 422074

گروه فن آوری اطلاعات و ارتباطات رایان بارای، شرکت دانش بنیان it جهت توسعه و تکمیل سرمایه نیروی انسانی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

گروه فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات رایان بارای(دانش بنیان)، با اتکاء بر دانش و تجربه‌‌ ی همکارانی کارآزموده و مجرب، با هدف مشاوره، طراحی، تولید، آموزش، راه ‌‌اندازی و پشتیبانی نرم ‌افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) پایه ‌‌ریزی و تاسیس گردید. چشم انداز این گروه کمک و دستیابی به افزایش به ره‌وری و بهبود عملکرد در سازمان‌ ها از طریق بکارگیری تکنولوژی اطلاعات و سیستم ‌های یکپارچه اطلاعاتی می‌‌باشد.
نتیجه تلاش چندین ساله و بی‌‌ وقفه این گروه، تولید مجموعه ‌ای از سیستم‌ های یکپارچه ‌ایست بالغ بر 50 سیستم انعطاف پذیر که قابلیت پیکربندی، فراگیری و هوشمندی منحصربفردی داشته و این سیستم‌ ها هم به صورت سیستم ‌های تک منظوره و مستقل و هم در قالب مجموعه راهکارهای مدیریت منابع سازمانی قابل ارائه به شرکت‌ ها و سازمان‌ ها می‌باشند.(شهرداری تهران، خدمات ارتباطی ایرانسل، شرکت ملی گاز ایران، سازمان اوقاف، گروه سایپا، شهرداری اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی تهران و ... )
 کارشناس استقرار و پشتیبانی
جنسیت: آقا، خانم
دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های نرم‌افزار و it
روابط عمومی قوی و مسئولیت‌پذیر
توانایی حل مسئله، کار تیمی و یادگیری سریع و مفاهیم  
امکان تبدیل و کسر خدمت از پروژه سربازی در صورت احراز شرایط وجود دارد.
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.
اطلاعات تماس
ایمیل jobholder2016@gmail.com