۰ نفر

سه مدعی در تیم ملی؛ هم بازی کنعانی کدامیک است؟

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۶
کد خبر: 622417
سه مدعی در تیم ملی؛ هم بازی کنعانی کدامیک است؟

در صورتی که شجاع خلیل زاده نتواند در دیدار برابر کره جنوبی به میدان برود، سه گزینه پیش روی دراگان اسکوچیچ قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار حساس برابر کره جنوبی در سئول برگزار شد که یکی از ابهامات بزرگ در خط دفاعی تیم ملی است چرا که  وضعیت شجاع خلیل زاده برای دیدار برابر کره‌ای ها نامشخص است.

مدافع ثابت تیم ملی که دیدار برابر امارات را به دلیل محرومیت از دست داد، در دیدار 10 روز پیش الریان برابر الشمال دچار آسیب دیدگی شد و در همان دقیقه 38 از زمین بازی بیرون رفت و جای خودش را به عبدالرحمن الکربی داد. با وجود این آسیب دیدگی، اما شجاع در فهرست اخیر تیم ملی حضور داشته و با کاروان ملی پوشان نیز راهی کره جنوبی شده است.

با این حال، وضعیت او برای دیدار با کره نامشخص است و در صورتی که او به این بازی نرسد، سه گزینه دیگر قابلیت بازی در پست دفاع و حضور در کنار محمدحسین کنعانی زادگان را دارند. یکی از گزینه های اصلی اسکوچیچ، مجید حسینی است. بازیکنی که در دو دیدار اخیر تیم باشگاهی خود کایسری اسپور به طور کامل بازی کرده و آماده است تا پس از مدت ها در یک بازی ملی به میدان برود.

iwef5l2y

جدا از این، عارف غلامی دیگر بازیکنی است که می تواند بازگشت باشکوه‌تری به میادین داشته باشد. مدافعی که پس از پارگی رباط صلیبی، در چند بازی اخیر استقلال حضور داشته و اتفاقا با عملکرد خوبی که از خود نشان داده، باعث سورپرایز هواداران تیمش شده و همین مسئله نیز سبب شد تا با وجود دوری طولانی مدت، دراگان اسکوچیچ او را در فهرست اخیر تیم ملی قرار دهد.

oab3yczp

فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس نیز دیگر گزینه روی میز کادرفنی تیم ملی است. بازیکنی که شاید کمتر کسی انتظار دعوت از او را به تیم ملی داشت اما اسکوچیچ برای دومین اردوی پیاپی، از او دعوت به عمل آورد تا این سه بازیکن در وضعیت آماده باش قرار بگیرند تا در صورت قطعی شدن غیبت شجاع مقابل کره جنوبی، در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان بروند.