۰ نفر

واکنش تمسخر آمیز رونالدو به حقوق نجومی ام باپه در رئال

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 606278
واکنش تمسخر آمیز رونالدو به حقوق نجومی ام باپه در رئال

بازیکن برزیلی سابق رئال مادرید به انتقال احتمالی ام باپه به این باشگاه و همچنین خبرهای که درباره حقوق نجومی او به گوش می رسد واکنش نشان داد.

به گزارش  اسپورت، به نظر می رسد که انتقال کیلیان ام باپه در تابستان به رئال مادرید قطعی خواهد بود. این بازیکن حاضر نیست که قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه بیلد اخیرا اعلام کرد که کار انتقال ام باپه به رئال در تابستان قطعی شده است. برخی از رسانه ها نوشتند که این بازیکن جوان سالانه 50 میلیون یورو حقوق از رئال دریافت خواهد کرد که این بالاترین در تاریخ فوتبال جهان است.

رونالدو بازیکن برزیلی سابق رئال در واکنش به حقوق 50 میلیون یورویی ام باپه گفت: من هم این موضوع را شنیدم و این نشان می دهد که ما در زمان اشتباهی بازی کردیم.

او ادامه داد: ام باپه بازیکن بسیار باکیفیتی است. او سرعت بالایی دارد و جلو دروازه آرام و خونسرد و البته قاتل است. این ویژگی ها باعث می شود تا او بهترین شود. فوتبال به یک صنعت بسیار بزرگ تبدیل شده است و روز به روز در حال پیشرفت است و طبیعی است که بازیکنان رقم های بسیار بالاتری را نسبت به دوران ما دریافت کنند. بازیکنان بزرگ الهام گر صنعت فوتبال هستند درست مانند آنچه که ما بودیم.

رونالدو درباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم گفت: مسی یک بازیکن غیر عادی است. او تشنه موفقیت است و در بیرون از مستطیل سبز هم مانند همه بازیکنان این نسل خوب است برعکس ما. من براین باورم که اگر من در زمان مسی و رونالدو حضور داشتم گل های بیشتری به ثمر می رساندم(باخنده).

او درباره بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان گفت: او کریم بنزما است البته لواندوفسکی هم بسیار به بنزما نزدیک است. هالند هم به مهاجم بزرگی تبدیل خواهد شد البته او در سطح بنزما و لواندوفسکی نیست.