۰ نفر

در سال۲۰۱۳؛

مسی پیشنهاد رویایی رئال مادرید را رد کرد

۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۳
کد خبر: 474521
مسی پیشنهاد رویایی رئال مادرید را رد کرد

مهاجم بارسلونا با وجود وسوسه انگیز بودن پیشنهاد رئال مادرید نپذیرفت که برای سفیدپوشان بازی کند.

به گزارش بی ساکر، صحبت از لیونل مسی یعنی حرف زدن درباره یکی از بهترین های تاریخ فوتبال و شاید بهترین بازیکن تاریخ است. خیلی از باشگاه ها تلاش کردند که با ستاره آرژانتینی قرارداد امضا کنند اما بازیکن شماره ۱۰ آبی اناری ها همیشه به بارسلونا وفادار ماند. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، یکی از پیشنهاد های باورنکردنی در تابستان ۲۰۱۳ داده شد. جانلوکا دی مارتسیو، روزنامه نگار پیشنهاد رئال مادرید را تایید کرد. 

او در کتاب "هتل بزرگ کالچومرکاتو" عنوان کرد که سفیدپوشان در سال ۲۰۱۳ می خواستند با مهاجم بارسلونا قرارداد امضا کنند، دقیقا بعد از این که آبی اناری ها لالیگا و کوپا دل ری را فتح کردند. 

نمایندگان مادرید به بارسلونا رفتند تا پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی را مطرح کنند. این رقم ابتدا برای بازسازی سانتیاگو برنابئو کنار گذاشته شده بود.

با این حال باشگاه مادریدی با مخالفت کامل مسی روبرو شد. ستاره آبی اناری ها گفت: من به مادرید نمی روم. شما تنها وقتتان را تلف می کنید. 

این پیشنهاد توسط فوتبال لیکس در سال ۲۰۱۸ فاش شد اما باشگاه رئال مادرید اعلام کرد مسی کسی نبوده است که این پیشنهاد را رد کرده است. 

دی مارتسیو نخستین بار نیست که پیشنهاد به مسی را علنی می کند. او همچنین اعلام کرده بود که ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۴ در آستانه جذب ستاره آرژانتینی بود اما در نهایت این بازیکن در بارسلونا ماند و به چلسی نرفت.