۰ نفر

باشگاه استقلال به صداوسیما اعتراض کرد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۱۷
کد خبر: 353656
 باشگاه استقلال به صداوسیما اعتراض کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال به پخش دیدار آبی پوشان پایتخت با سپیدرود رشت در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر از شبکه شما، اعتراض کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، امیرحسین فتحی درباره پخش دیدار استقلال و سپیدرود از شبکه «شما» گفت: این موضوع بسیار عجیب و دور از ذهن است.

وی افزد: دیدار استقلال مقابل سپیدرود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه سه یا شبکه ورزش پخش شود.

مدیرعامل استقلال تهران اضافه کرد: متاسفانه در هفته های مختلف در مورد پخش زنده بازی های استقلال کم لطفی های بسیاری صورت گرفته که کیفیت پخش یکی از این آن ها بوده و حالا هم صحبت از پخش بازی استقلال در یک شبکه غیر مرتبط با ورزش به میان آمده است.

فتحی ادامه داد: باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را در این خصوص بیان کرده و انتظار دارد با توجه به لزوم احترام به هواداران میلیونی استقلال، مدیران تلویزیون برای پخش زنده بازی هفته آخر این باشگاه تصمیمی منطقی و اصولی اتخاذ کنند.

دیدار استقلال تهران و سپیدرود رشت از هفته سی ام و پایانی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال، ساعت 21 و 30 دقیقه امشب (پنج شنبه) 25 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

استقلال با 54 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ قرار دارد.