۰ نفر

چجوری میشه قلب یک پسر مغرور را تسخیر کرد؟

۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۵۳
کد خبر: 675812
چجوری میشه قلب یک پسر مغرور را تسخیر کرد؟

در این مقاله معجزه ازدواج با افراد خودشیفته را خواهید آموخت. عشق و دوست داشتن از جمله احساس هایی است که خود فرد در انتخاب آن نقش ندارد. مادامی که این عشق دو طرفه باشد مشکلی وجود نخواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اما اگر زمانی عشق یک طرفه و طرف مقابل مغرور باشد میتوان انتظار یک عشق پر دردسر را داشت. با توجه به اینکه عرف جامعه ما ابراز علاقه مستقیم از جانب دختران را نمی پسندد لازم است که دختران عشق خود را به صورت غیر مستقیم ابراز کنند. این مقاله راهنمای کاملی برای جذب پسر مغرور است.

چه مواردی باعث جذب پسران مغرور می شود؟

    شناسایی اختلال شخصیت خود شیفته

    یادگیری نحوه بر خورد با افراد خود شیفته

    قاطعیت در کنار همدلی

    دانستن این موضوع که افراد خوشیفته بسیار آآسیب پذیر و شکننده هستند

    نقاب نارسسیتیک بسیار شکننده است

    اعتماد فرد به شما همه چیز را تغییر می دهد

    در ارتباط عجله نکنید

    به فرد فضا بدهید تا به شما نزدیک شود

    اگر ترس از دست دادن دارید ایبتذا بر روی خودتان کار کنید

    یک تراپیست میتواند در ارتباط شما معجزه کند

    ترس های خود را بشناسید

    اگر طرحواره رهاشدگی دارید با این افراد وارد ارتباط نشوید


غرور میتواند ریشه های متفاوتی داشته باشد. گاهی غرور ریشه در خودشیفتگی طرف مقابل دارد. خودشیفتگی نوعی بحران روحی است که در طولانی مدت خطرناک و خسته کننده می شود. اما داشتن غرور تا حد مشخصی طبیعی و حتی لازم است. پسران اصولاً نسبت به دختران در مقابل جنس مخالف از خود غرور کمتری نشان می دهند.

اما گاهی شاهد پسر مغرور هستیم که در زیر به نشانه های آنها اشاره می شود:

جواب سربالا

مردان مغرور اصولاً در مواجه با زنان به جای جواب های طولانی از جواب های کوتاه و سربالا استفاده می کنند به طوری که طرف مقابل احساس می کند نباید گفتگو را ادامه دهد.

جواب گمراه کننده

مردان مغرور یا با رکه های خودشیفته اصولاً در پاسخ به سوالات جوابی را ارائه می دهند که فرد نتواند نظر مستقیم آن فرد را برداشت کند. یعنی برای طرف مقابل مثبت و یا منفی بودن جواب قابل درک نیست.

حساسیت نداشتن

مردانی که در تلاش هستند غرور خود را حفظ کنند به هیچ عملی عکس العمل نشان نمی دهند زیرا این کار را لو رفتن نقاط ضعف خود می دانند.

عدم داشتن هیجان

پسران مغرور در برابر زنان دستپاچه نمی شوند و اجازه نمی دهند که ظاهر یک زن آنها را گمراه کند. چشمان این دسته از مردان اصولاً بی درخشش است.

اهل پرسیدن نظر نیستند

مردانی که اهل غرور هستند آنقدر عملکرد خود را قبول دارند که نیازی به نظرخواهی نمی بینند. آنها مخصوصاً در برابر دختران اهل نظر خواهی نیستند.

بعد از شنیدن جواب منفی برای همیشه می روند

پسرانی که اهل محبت هستند هیچ وقت با شنیدن جواب منفی ناامید نمی شوند و برای بدست آوردن معشوق تلاش می کنند. اما پسران مغرور با شنیدن جواب منفی برای همیشه قید عشق را می زنند.

مردان مغرور در عشق

اما بسیاری از پسران ممکن است از نظر شخصیتی انسان مغروری نباشند اما در مواجه با عشق از خود غرور نشان می دهند. به طور مثال اصولاً آقایان بعد از دیدن دختر مورد علاقه خود به او نزدیک میشوند و باب گفتگو را باز می کنند. آنها تمام تلاش خود را برای گرفتن شماره تلفن می کنند اما پسران مغرور در عشق نظر خودشان را ابراز نمی کنند. حتی در مواجه با زنان جذاب لبخند نمی زنند. در واقع این دسته از پسران دریچه ذهنشان را به روی طرف مقابل می بندد به همین دلیل حدس زدن احساسات آنها کار بسیار سختی است.

از طرف دیگر نگاه و برخورد جدی سوال برانگیز است. وقتی از چهره کسی نتوان احساسات درونش را حدس زد همیشه این سوال که طرف مقابل به چه چیزی فکر می کند بی جواب می ماند. ممکن است مردان مغرور در عشق در برابر شنیدن یک لطیفه به یک پوزخند بسنده کنند تا با این عمل طرف مقابل را خجالت زده کنند.

رفتار پسران مغرور عاشق

هر انسانی با هر سطح از غرور تابع احساسات است. نمیتوان گفت مردانی که مغرور هستند هرگز عاشق نمی شوند. پسران مغرور ممکن است به دلیل غروری که دارند، در بروز عشق ناتوان باشند زیرا آنها همیشه ترس شکستن غرورشان را با خود حمل می کنند.

احترام

در بسیاری از مواقع پسران مغرور خودشان را در اولویت بالاتری قرار می دهند و همین امر سبب کم توجهی آنها به اطرافیان می شود. مرد مغرور عاشق، به زن مورد علاقه خود توجه می کند. او توجه خود را با احترام نشان می دهد. احترامی که در رفتار او با کمتر کسی دیده می شود.

عدم وجود اجبار

مردان مغرور عاشق، در رفتار با معشوق خود هیچ اجباری را ایجاد نمی کنند. آنها در بسیاری از مواقع عشق خود را با آزادی دادن به طرف مقابل نشان می دهند.

صبر

مردان مغروری که جز غرورشان چیزی از نظرشان مهم نیست در برابر عملکرد های معشوق خود صبر پیشه می کنند و به هیچ عنوان چهره عصبانی از خود بروز نمی دهند.

رفتار متواضع

مردانی که عاشق می شوند هر چقدر مغرور باشند در برابر معشوق خود ضعف نشان می دهند. در رفتار مردان مغرور نیز میتوان به راحتی شاهد تواضع بود.

اهمیت به علایق معشوق

مردان عاشق مغرور نیز همچون سایر عاشق ها اولویت های خود را مطابق با نظر طرف مقابل تنظیم می کنند و حتی گاهی علایق معشوق را به علایق خودشان ترجیح می دهند.

عشق

چگونه غرور پسران را بشکنیم؟

به طور کلی مردان خود شیفته یا نارسسیستیک به زنان قوی علاقمند هستند. دختران جوانی که درگیر احساسات عاشقانه شده اند بهتر است در وهله اول از خود ضعف نشان ندهند. مردان مادامی که از داشتن چیزی مطمئن باشند برای به دست آوردن آن تلاش نمی کنند. اما راهکار های زیر به شکستن غرور پسران بسیار کمک می کند:

ارتقای شخصیتی

بهتر است یک دختر قبل از آنکه به پسری ابراز علاقه کند داشته هایش را ارتقا بدهد. بدون شک زنان قوی و توانمند جذابیت بیشتری دارند. بسیاری از دختران انرژی خود را تنها صرف زیبایی ظاهری میکنند فارغ از اینکه اندیشه زیبا تاثیرگذارتر است. شما برای مواجه شدن با یک مرد مغرور علاوه بر ظاهر زیبا نیازمند زبان و بیانی قوی هستید تا بتوانید به درستی بهترین جواب ها را بیابید.

رفتار یکسان

انسان وقتی احساساتش درگیر می شود به صورت ناخودآگاه بیشتر از قبل به معشوق خود توجه میکند و این امر ربطی به جنسیت ندارد. به دختران پیشنهاد می شود در مقابل مردان مغرور از خود توجه زیادی نشان ندهند یعنی به گونه ای رفتار کنند که طرف مقابل فرقی بین خودش و دیگران احساس نکند. اما باید توجه داشت که طرف مقابل گاهاً از رفتار شما باید توجه خاصی را دریافت کند اما این امر نباید به گونه ای باشد که طرف مقابل گمان کند شما بدون او قادر به ادامه راه نیستید.

بعد از اعتیاد طرف مقابل کمرنگ شوید

بعد از آنکه با توجه های محتاطانه نظر طرف مقابل را به خود جلب کردید بهتر است حضورتان را کمرنگ کنید. این فاصله گرفتن سبب می شود که او به احساسات خودش بیش از قبل مطمئن شود و همین امر به آتش عشق او دامن می زند. لازم است که دقت کنید نباید کامل نباشید تنها باید مانند قبل پررنگ حضور نداشته باشید.

افزایش توانمندی ها

شما اگر در جمع دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید به طور ناخودآگاه ذهن طرف مقابل نیز به قابلیت های شما معطوف می شود. بنابراین سعی کند به قابلیت های خود بیش از قبل توجه کنید به گونه ای که مورد تحسین همگان واقع شوید.

اعتماد به نفس داشته باشید

دختران با اعتماد به نفس برای تمام مردان جذاب و دست نیافتنی هستند. دختران ما باید بدانند که موجودات ارزشمندی هستند و برای القای این تفکر به دیگران نیز تلاش کنند.

جذب مرد مغرور با موبایل

تکنولوژی و تولد ایموجی ها به روابط و انتقال احساسات کمک بزرگی کرده است. گوشی موبایل میتواند بهترین ابزار برای نزدیکی به مردان مغرور باشد. اما برای استفاده از گوشی موبایل باید نکات زیر را مد نظر قرار داده شود:

۱. پیام بی دلیل

بهتر است به مرد مورد علاقه خود بی دلیل پیام ندهید. حتماً در مواقع ضروری و در هنگامی که مطمئن هستید پیام شما جواب دارد این کار را انجام دهید.

۲. طرح سوال

سوال های خودتان را به صورت پیامکی و یا در قالب چت بپرسید. طرح سوالات تخصصی می تواند نقطه آغاز خوبی برای جلب توجه طرف مقابل باشد. بهتر است این سوال ها مرتبط با حوزه کاری طرف مقابل باشد. لازم است وارد حوزه حریم شخصی طرف مقابل نشوید این قبیل سوال ها مربوط به دوره بعد آشنایی است.

۳. سریع جواب ندهید

بسیاری از بانوان هنوز پیام دریافت نشده اقدام به پاسخگویی می کنند. باید دقت کرد تاخیر در جواب دادن و منتظر نگه داشتن طرف مقابل می تواند به فرایند جذب سرعت ببخشد.

۴. ایموجی ها

از ایموجی ها غافل نشوید. در بسیاری از مواقع می توانید از ایموجی های گمراه کننده استفاده کنید تا ذهن او را به خود مشغول کنید. گاهی قرار دادن یک ایموجی عاشقانه در کنار جمله ای ساده و بی عشق می تواند اثرگذار باشد. توجه کنید که ایموجی ها در انتقال احساسات توانمندتر هستند.

۵. منتظر بمانید

نباید در پیام دادن شتابزده عمل کرد. اگر طرف مقابل جواب شما را نداده است بهتر است شما تا جواب دریافت نکرده اید، پیام دیگری نفرستید. این عمل به پسران مغرور ثابت می کند که شما هم اهل غرور هستید.

۶. قطع کننده پیام باش

در بسیاری از مواقع آنقدر یک مکالمه طولانی می شود که به سمت و سوی بی هدفی، هدایت میشود. بهتر است قبل از کم شدن جذابیت گفتگو، شما به مکالمه پایان دهید. این امر در مشتاق نگه داشتن طرف مقابل موثر است.