۰ نفر

فقط چند دقیقه لازم دارید تا سایت خود را راه اندازی کنید

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲
کد خبر: 675031
فقط چند دقیقه لازم دارید تا سایت خود را راه اندازی کنید

اگر به‌تازگی به اهمیت وجود سایت برای کسب‌وکار، موفقیت و رشد موقعیت خود پی برده‌اید، تعجبی ندارد که به روش‌های ساخت سایت در کمترین زمان پناه ببرید. چون ممکن است همین‌الان هم از بازار رقابت جامانده باشید. همان‌طور که می‌دانید دنیای تکنولوژی امروز باعث شده است که هر فردی برای رفع نیازهای خود و دیگران بخشی و یا تمام فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد را در اینترنت به اشتراک بگذارد.

سایت‌های اینترنتی در هر زمینه‌ای با هر موضوع و نوع کاربری همچون: سایت‌های خبری، فروشگاه اینترنتی، وبلاگ شخصی و ... ازجمله کانال‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود در مدت‌زمان کم‌تری و با مقیاسی وسیع‌تر دست پیدا کنید. اگر تاکنون راه‌اندازی ‌سایت خود را شروع نکرده‌اید، نگران نباشید؛ زمان کافی برای این کار هنوز باقی‌مانده است. برای آگاهی از راهکارهایی برای ساخت سایت در کمترین زمان تا پایان همراه باشید.

یک سایت با چه روش‌هایی ساخته می‌شود؟

گستردگی در فناوری این امکان را فراهم آورده است که بتوان سایت‌های اینترنتی را نیز به چندین روش که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند، راه‌اندازی کرد. برای ساخت وب‌سایت از 3 روش رایج زیر استفاده می‌شود:

طراحی سایت همراه با کدنویسی

در روش اول سایت موردنظر در مدت‌زمان طولانی که مطلوب شما نخواهد بود ایجاد می‌شود. این در حالی است که طراحی وب‌سایت از این طریق بسیار حرفه‌ای، پیشرفته و کامل خواهد بود. ساخت وب‌سایت از این طریق نیازمند دانش برنامه‌نویسی و مهارت کدزنی است که در اکثر مواقع به‌صورت برون‌سپاری به شرکت‌ها و افراد متخصص واگذار می‌شود. بدین ترتیب هزینه طراحی سایت از این طریق برای شما بسیار گران تمام خواهد شد. درنتیجه این روش مناسب شرایطی که در آن قرار دارید نیست؛ پس روش دوم معرفی می‌شود.

طراحی سایت بدون کدنویسی

احتمالاً نام سایت‌های وردپرسی به گوشتان خورده باشد. شما می‌توانید با این روش در عرض یک ساعت یا کم‌تر سایت خود را بدون کدنویسی و فقط با استفاده از ابزارهای آن‌، سایت راه‌اندازی کنید. درعین‌حال که این روش سریع، رایگان، بهینه و انعطاف‌پذیری زیادی را برای طراحی انواع سایت‌ها با ارائه قالب‌های متنوع ایجاد کرده است؛ برای استفاده از این راهکار باید در ابتدا دانش وردپرسی را برای خودتان ایجاد کنید.

به این معنا که برای کارکردن با ابزارها و توانایی به‌کارگیری آن‌ها برای طراحی وب‌سایت باید دانش پیش‌زمینه‌ای داشته باشید تا بتوانید در این مدت‌زمان کم سایتی حرفه‌ای و آنچه که مطابق میل خودتان است را طراحی کنید. اگر جزو افرادی هستید که زمان و توانایی کافی و لازم را برای یادگیری این روش دارید، می‌توانید وقت خود را صرف آموزش طراحی سایت با وردپرس کنید. با تسلط بر این موضوع می‌توانید این روش را در اولویت برای ساخت وب سایت با استفاده از فروشگاه ساز اینترنتی در نظر بگیرید.

بااین‌حال هستند افرادی که قادر به درک این موضوعات نیستند و یا نمی‌توانند شخصاً وقت خود را برای یادگیری صرف کنند. بدین ترتیب آخرین راهکار را می‌توان تحت عنوان بهترین شیوه برای ساخت سایت در کمترین زمان به شما معرفی کرد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

فقط چند دقیقه لازم دارید تا سایت خود را راه اندازی کنید

سرویس سایت ساز

خدمات سایت ساز درحالی‌که طول عمر کمتری نسبت به دو روش دیگر دارد، اما یکی از پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین روش برای درست‌کردن سایت در مدت‌زمان بسیار کم‌تری از هر روش دیگر است. این خدمات قابلیت طراحی سایت پرتال کامل با امکانات لازم برای هر نوع وب‌سایتی را برای کاربران فراهم آورده است. نه‌تنها در این روش بهره‌مندی از دانش برنامه‌نویسی لازم نیست؛ بلکه مانند روش دوم نیز نیازی به درک استفاده از ابزارها و برخی مفاهیم تخصصی را نیز نخواهد داشت.

بدین ترتیب هر فردی می‌تواند با استفاده از سایت ساز، سایت خود را شخصاً بدون نیاز به هیچ فعالیت اضافه‌ای بسازد. به همین دلیل سایت ساز باهدف آسان‌سازی مراحل طراحی یک سایت، ابزارها و خدماتی را برای کاربران فراهم آورده است که استفاده از آن‌ها بسیار قابل‌فهم و راحت باشد.

 این در حالی است که سایتی که شما با استفاده از این خدمات طراحی می‌کنید، مانند یک سایت واقعی عمل می‌کند و شما هر نوع فعالیتی؛ مانند: انتشار عکس، فیلم، محتوای متنی، امکانات حرفه‌ای برای یک فروشگاه، مدیریت و کنترل کامل سایت و ... را می‌توانید در آن انجام دهید. اما در این میان انتخاب سایت ساز نیز به نوبه خود در این عوامل بسیار تأثیرگذار است. پرتال گزینه‌ای است که می‌تواند تمام این امکانات و خدمات را برای شما ارائه می‌دهد.

سایت ساز پرتال اولین انتخاب برای ساخت سایت در کمترین زمان

با استفاده از طراحی سایت پرتال می‌توانید تمامی فعالیت‌هایی را که برای طراحی یک وب‌سایت نیاز دارید اعم‌از، انتخاب قالب‌های متفاوت مطابق با نوع وب‌سایت را به‌صورت رایگان انجام دهید. اگر در هر مرحله با مشکل مواجه شدید می‌توانید از فیلم‌های آموزشی که رایگان درون سایت قرار داده شده نیز کمک بگیرید. ساخت وب‌سایت شما در حال حاضر نیز به‌تعویق‌افتاده است پس بهتر است همین‌الان در وب‌سایت پرتال ثبت‌نام کنید و سایت خود را در عرض چند دقیقه با چند کلیک طراحی کنید.