۰ نفر

پدران متولد آذر چه خصوصیاتی دارند؟

۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۵
کد خبر: 683282
پدران متولد آذر چه خصوصیاتی دارند؟

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهردنیاست.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پدران متولد آذر؛ علاقه او به کودکانش در سنین بالا زیادتر می شود، اما علی الاصول از مشاهده بچه مخصوصا بچه های کوچک شاد می گردد.

متولد آذر مردی است که کودکان خود را خیلی زیاد برای انجام کارهای ورزشی به گردش می برد و به این دلیل روابط او با پسرهایش نزدیکتر از دخترها برای ورزش، مخصوصا ورزش هایی نظیر کوه نوردی دارند و بهتر می توانند پابه پای او قدم بردارند، از سوی دیگر بچه های پسر هم او را خیلی به خود نزدیک و صمیمی احساس می کنند .

به نحوی که پس از سن سیزده چهارده سالگی نوعی حالت رفاقت بین ایشان پیدا می شود و هر قدر بچه ها بزرگتر می شوند، این رفاقت عمیق تر و افزون تر می گردد. رک و راستی پدران متولد آذر گاهی اوقات که کودکانش نیاز به همدردی دارند، ممکن است توی ذوق ایشان بزند، از آن گذشته کنجکاوی او هم گاهی موجب ناراحتی بچه هایش می شود زیرا بچه ها نسبت به اسرار خود سخت حساس هستند و وقتی با سئوالات پشتسر هم پدر خود مواجه شدند، ناراحت می گردند.


تنها موردی که پدران متولد آذر از خود خشونت و سختی نشان می دهد، موقعی است که از بچه های خود دروغ بشنود. یادتان باشد که به خاطر بچه ها او را فراموش نکنید و وقتی دیدید که می خواهد با شما و در کنار شما باشد، بچه ها را فورا فراموش کنید، ممکن است بگویید مگر این کار ممکن است، اما به هر صورت همیشه یادتان باشد که تا چه حد در جوار این مرد دمدمی مزاج و تند که ریشه های عشق به انتهای قلب او رسوخ نمی کند، در معرض خطر طلاق قرار دارید، اگر نمی خواهید او را از دست بدهید، بچه ها را به وی ترجیح ندهید.

پدران متولد آذر با مغز و دل خود به تناوب فکر می کند، به همین دلیل اصلا نباید انتظار داشته باشید که پیوسته احساساتی و عاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.