۰ نفر

استقبال از کنسرت شجریان در خرم‎آباد

۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۶
کد خبر: 164720
استقبال از کنسرت شجریان در خرم‎آباد

کنسرت" هوای گریه " همایون شجریان در خرم‎آباد برگزار و با استقبال بیش از ٥٠٠٠ هزار نفر از علاقه‌مندان به موسیقی همراه شد.

کنسرت " هوای گریه " همایون شجریان، در خرم‎آباد برگزار شد و این در حالی بود که استقبال چشمگیر  مردم از این رویداد موسیقی موجب تمدید سانس اجرای برنامه از یک به دو اجرا شد که در هر دو سانس، تمام صندلی‎های سالن خانه کشتی خرم‎آباد مملو از علاقه‎مندان به موسیقی و همایون شجریان بود .

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در این کنسرت که به همت انجمن موسیقی لرستان و با حمایت‎های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد، گروه اجرایی متشکل از همایون شجریان، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، حسین رضایی‎نیا نوازنده دف و دایره، پاشا هنجنی نوازنده نی، پریچهر خواجه نوازنده قانون، میلاد محمدی نوازنده تار، آئین مشکاتیان نوازنده تنبک، شهرام رکوعی نوازنده فلوت، علی جعفری پویان و پریسا پیرزاده نوازنده ویولن، لعیا اعتمادی نوازنده ویلون آلتو، نگار نورزاد نوازنده ویولنسل و آتنا اشتیاقی نوازنده کنترباس قطعاتی از آلبوم‎های نسیم وصل و با ستاره‌ها به آهنگ‌سازی محمد جواد ضرابیان را به اجرا درآوردند.

تصنیف  مرغ سحر " آخرین قطعه اجرایی گروه بود که با هم خوانی جمعیت حاضر در سالن همراه شد و فضایی زیبا را در محل اجرای کنسرت به وجود آورد.

گروه اجرایی کنسرت" هوای گریه " پس از اجرای برنامه در کشور استرالیا به خرم‎آباد آمده بود و در ادامه به استان‎های کردستان و کرمانشاه سفر خواهد کرد.