۰ نفر

با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تسویه حساب بازنشستگان؛

پایان کار 4 مشاور بازنشسته سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۴
کد خبر: 356131
پایان کار 4 مشاور بازنشسته سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

طبق دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان در وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌ها و سازمان‌های تحت پوشش، محسن صالحی نیا «مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» باید 4 مشاور بازنشسته خود را تسویه حساب کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، به دنبال نامه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر صمت مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان در وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌ها و سازمان‌های تحت پوشش و هیات حمایت از صنایع این وزارتخانه، دستور وزیر برای تسویه با بازنشستگان این بخش و برکناری آن‌ها صادر شد.

این در حالی است که سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال‌های اخیر به عنوان حیاط خلوت بازنشسته‌ها شهره بوده و هم اکنون نیز 4 مشاور بازنشسته در کنار محسن صالحی نیا، مدیرعامل این سازمان مشغول به کار هستند.

گفتنی است که دستور اول وزیر صمت در خصوص تسویه حساب بازنشستگان در اسفند ۹۷ به معاون منابع انسانی وزارتخانه ابلاغ شد و این دومین دستور ابلاغی است که در پی نامه نماینده ارومیه مبنی بر برکناری مدیران بازنشسته و شرکت های تابعه ابلاغ می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این دستور ابلاغی به صراحت و مؤکداً از الستی«معاون منابع انسانی وزارتخانه» می خواهد که قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در همه شرکت‌ها ( اعم از وزارتخانه‌ و معاونت‌ها و سازمان‌ها) باید سریعاً اگر اجرایی نشده اجرایی شود و ضمن ابلاغ این موضوع به همه زیرمجموعه‌ها گزارش عملکرد به طور منظم ارایه شود.