۰ نفر

در صحن شورا مطرح شد:

مخالفت شورا با طرح تفکیک ری از تهران/ انتخابات مجلس در طرح چنین موضوعاتی بی‌تاثیر نیست

۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۹:۳۶
کد خبر: 388833
مخالفت شورا با طرح تفکیک ری از تهران/ انتخابات مجلس در طرح چنین موضوعاتی بی‌تاثیر نیست

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران با تفکیک ری از پایتخت مخالف است و تفکیک مدیریت شهری را به نفع شهروندان نمی داند.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ زهرا نژادبهرام در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با طرح جدایی ری از تهران گفت: حدود دو ماه پیش این طرح با 30  امضا در مجلس مطرح شد، امروز نیز توئیتی از سوی سیدسعید موسوی نماینده مجلس در خصوص طرح تفکیک انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهردار شهرستان ری از تهران مطرح شد.

اعضای شورای شهر تهران معتقد به یکپارچگی تهران هستند و شمیرانات و ری بخشی از تهران محسوب می شوند.

وی ادامه داد: نباید منافع مشترک بخش های تهران را تحت تاثیر تصمیمات این چنینی قرار داد شاید شهرداری در برخی موارد به برخی مناطق و یا موضوعات از جمله بافت فرسوده توجه ویژه ای داشته باشد و یا برخی از مناطق نیاز به شهرداران ویژه ای داشته باشند اما این دلیلی بر جدایی آنها از تهران نمی شود. این تصمیم ظلم به شهروندان ری است و باعث عدم یکپاچگی تهران، ری و شمیرانات می شود.

نژاد بهرام این تصمیم را تحت تاثیر فضای انتخابات دانست و گفت: شورای راهبردی، اعضای شورا و نمایندگان تهران مجلس دارند که شهردار تهران در آن حضور دارد این موضوع را از طریق این شورا پیگیری می کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از اعضای مجمع امید طرح جدایی ری از تهران را امضا کردند.