۰ نفر

مرد ایده آل خانم ها؛ همه چیزهایی که «یک مرد واقعی» دارد

۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۷
کد خبر: 683516
مرد ایده آل خانم ها؛ همه چیزهایی که «یک مرد واقعی» دارد

برخی از زنان احساس می‌کنند که «مرد واقعی» وجود ندارد که یافتن او غیرممکن است یا به قول عده ای دیگر همه مردها مانند هم هستند! از سوی دیگر، همان مردان فکر می‌کنند که همان تعریف «مرد واقعی» هستند. با این حال، یک چیز واقعیت دارد: مردانی که فکر می‌کنند همان تعریف «مرد واقعی» هستند و آن‌هایی که فکر می‌کنند اینطور نیستند هر دو در اشتباه اند!

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر می خواهید بدانید که آیا یک مرد واقعی هستید یا با یک مرد واقعی در ارتباط هستید،صبر داشته باشید. رفتار یک مرد واقعی با آن دسته پسرهای خودخواه که گاهی می بینید متفاوت است اما شاید نمی توانید تفاوت را متوجه شوید. مردهایی واقعی تقلبی که ظاهرا یک جنتلمن هستند در چند ماه ابتدایی آشنایی این خصلت خود را حفظ می کنند و بعدا خود واقعیشان را نمایان می کنند.

 یک مرد واقعی وقتی در رابطه ای قرار دارد ، همه چیز رارا به قدری خوب انجام می دهد که هر زنی را وادار می کند برای همیشه دوستش داشته باشد.

1. یک مرد واقعی زن خود را آن گونه که هست دوست دارد و به او احترام می گذارد

ممکن است یک زن همیشه مرد واقعی کنار خود را دوست نداشته باشد اما یک مرد واقعی همیشه همسر خود را دوست دارد. نه فقط بدن ، دارایی ها و موقعیت او، بلکه همه چیز او را ! یک مرد واقعی آگاه است که به همان اندازه که خودش اکنون زیبا است، زیبایی ظاهری هر کسی از بین می رود. بنابراین او عشق و توجه خود را بر زیبایی واقعی همسرش متمرکز می کند که در احساسات و شخصیت او پیدا می شود. یک مرد واقعی با همسر خود مانند یک خانم با وقار و قابل احترام رفتار می کند. یک مرد واقعی بدش نمی‌آید که غذای مورد علاقه‌ همسرش را بپزد یا او را برای شام بیرون ببرد و تنها انتظاری که دارد عشق و احترام است.

2. یک مرد واقعی به طور کامل به رابطه متعهد است

یک مرد واقعی خیانت نمی کند. او به شریک زندگی‌اش وفادار است و می‌داند که برای قوی و سالم ماندن روابط، کار سختی می‌طلبد. محبت یک مرد واقعی به زنش یک تعهد تمام وقت است. او از طریق ارتباط مستمر، صادقانه و کار تیمی، رابطه را تغذیه و تقویت می کند. وقتی با یک مرد واقعی هستید، می دانید که می توانید به او اعتماد کنید. یک مرد واقعی بدون توجه به هر چیزی وفادار خواهد ماند و از شما انتظار دارد که همین کار را انجام دهید.

3. یک مرد واقعی از شریک زندگی خود از نظر جسمی و روحی محافظت می کند

نه اینکه یک زن نتواند از خود محافظت و دفاع کند، اما به هر حال او در کنار یک مرد زندگی می کند. یک مرد واقعی به طرق مختلف از همسر خود محافظت می کند، از جمله تامین امنیت مالی و آرامش تا اینکه او احساس کند همه چیز درست خواهد شد. یک مرد واقعی هرگز حرکتی انجام نمی دهد تا زمانی که مطمئن شود و همه جزئیاترا سنجیده باشد. حرکات او حساب شده، عمدی و مطمئن هستند. وقتی با یک مرد واقعی هستید، هر نوع آزار و اذیتی هرگز مشکل ساز نمی شود. او با ملاحظه است و با همه مهربانانه رفتار می کند.

4. یک مرد واقعی توقع شریک زندگی خود را برآورده می کند

یک مرد واقعیمی داند که اکثر زمان در هر رابطه ای صرف انجام کارهای غیر فیزیکی و جنسی می شود. علاوه بر اینکه به همسر خود می گوید که چقدر زیباست یا اینکه چگونه می خواهد بعد از ظهر که به خانه برمی گردد با او وقت بگذراند، همسر خود را درگیر بحث های معناداری درباره زندگی و برنامه ریزی برای آینده می کند. برای سبک کردن و زنده کردن لحظات با هم یک مرد واقعی آگاهی، هوش و حساسیتی از خود نشان می دهد که باعث می شود اقدامات او نه تنها به موقع، بلکه واقعاً جذاب باشد.

مرد واقعی

5. یک مرد واقعی ابتکار و مدیریت دارد

یک مرد واقعی  پا به جلو می گذارد و با جسارت به مسائل موجود در رابطه می پردازد. او منتظر نمی ماند تا همسرش مشکلات را حل کند. اگر مطمئن نیست که چگونه به موضوعی رسیدگی کند، به دنبال کمک یا راهنمایی می‌گردد. برخی از مردها با خیال راحت زندگی می کنند و از رهبری کردن دوی، زیرا نمی خواهند مورد انتقاد قرار بگیرند، اما نه یک مرد واقعی. یک مرد واقعی می‌گوید: «من از پسش برمی‌آیم» و ابتکار عمل را به دست می‌گیرد تا مشکل را به روش خود حل کند.

6. یک مرد واقعی قدم پیش می گذارد و تصمیمات سخت را می گیرد

یک مرد واقعی می داند که مردان واقعی تعیین کننده هستند و در رابطه تصمیم می گیرند. او هر تصمیمی را به شریک زندگی خود واگذار نمی کند. هنگام تصمیم گیری، یک مرد واقعی به دنبال درک دیدگاه های همسرش (و سایر طرف های ذینفع) است و به اندازه کافی منعطف تا در تصمیم گیری هایش دیدگاه های دیگر را نیز لحاظ کند. یک مرد واقعی به دنبال کنترل مردم نیست، بلکه به دنبال بهبود وضعیت آنهاست. اگر تمایلی به تصمیم گیری ندارید، احتمالاً خودآگاه هستید و از اشتباه کردن می ترسید. زنان از مردان ترسو و بی مسئولیت بیزارند.

7. یک مرد واقعی مسئولیت اعمال و تصمیمات خود را بر عهده می گیرد

یک مرد واقعی سرزنش نمی کند (مخصوصاً شریک زندگی خود را ) یا سعی نمی کند از اشتباهات خود دفاع کند. او به سادگی وقتی اشتباهی را مرتکب شده ، می پذیرد، عذرخواهی می کند، از آن درس می گیرد و برای اصلاح  تلاش می کند. گفتن «متاسفم» برای او چیز مهمی نیست. یک مرد واقعی می داند که گفتن این حرف مرد بودن او را زیر سوال نمی برد. در واقع، گفتن متاسفم او را بیشتر تبدیل به یک مرد واقعی می کند، زیرا نشان می دهد که اعتماد به نفس، شجاعت و صداقتی دارد که عیوب خود را بپذیرد و به دنبال اصلاح آنها باشد.

8. یک مرد واقعی همیشه حرفش را می زند

یک مرد واقعی از گفتن آنچه در ذهنش می گذرد نمی ترسد. هر وقت با چیزی موافق نباشد بدون ترس می گوید نه. او بدون از دست دادن خونسردی در مورد موضوعاتی که با آنها راحت نیست با شما مناظره خواهد کرد. یک مرد واقعی رک خواهد بود  سپس به شما اجازه می دهد نتیجه گیری خود را اعلام کنید یا هر کاری که می خواهید انجام دهید. این بدان معنا نیست که یک مرد واقعی بی تفاوت است یا با زنان بد رفتار می کند. یک مرد واقعی فقط در همه چیز با همسرش موافق نیست. او می داند که یک «مرد بله قربان گو» اصلاً مرد نیست.

9. یک مرد واقعی برای رابطه ایستادگی می کند

گاهی اوقات دوستان، خانواده و حتی افراد غریبه سؤالات نامناسبی می پرسند یا اظهارات نامناسبی در مورد رابطه شما مطرح می کنند، مانند اینکه می گویند شما "زوج خوبی" نیستید. در چنین مواردی، یک مرد واقعی برای رابطه خود ایستادگی  و از مشروعیت و یکپارچگی رابطه خود دفاع می کند. حتی زمانی که در میان هم سن و سالان خود قرار می گیرد، حرفش را می زند و در دفاع از رابطه اش ایستادگی می کند. این ثابت می کند که او می تواند خود را در حضور دیگران ابراز کند، از زن خود محافظت کرده و مانند یک مرد بالغ رفتار کند.

10. یک مرد واقعی به دنبال علاقه های خود در زندگی است

یک مرد واقعی آنقدر در زندگی اش جریان دارد که او را مشغول نگه دارد. این بدان معناست که او حداقل به یک چیز دیگر غیر از رابطه اش علاقه دارد. رابطه او را تعریف نمی کند. یک مرد واقعی به شما فضایی می دهد که خود را ابراز کنید و در مقابل همسرش نیز باید موقعیت مناسب برای او را فراهم کند. یک مرد واقعی فردی با اعتماد به نفس و جاه طلب است.